Gå til innhold

kynnere/rier??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sliti med mye kynnere i flere uker. Var inne og tok ctg måling forje uke, og hadde kynnere hele tiden.

mange av de merker jeg ikke, men noen av de er mindre behagelige. Ligger også i magen.

Men i går så fikk jeg noen syke tak i magen, som gikk videre bak i korsryggen. Syns de var forferdelig vonde. Kan det være rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, kan väre rier. Sånn det startet med meg, var på föden og tok ctg. JM mente at födselen var igang fordi riene jeg hadde var så tette. Men stoppet opp etter 23 timer.... da var jeg greit sliten.

Var ihvertfall det som jeg merket på. at kynnerne ble vondere og deretter kom det smerter i korsryggen. Men rier er så forskjellig fra person til person akkurat som födsel. Noen har bare vondt i korsrygg, noen mage og andre begge deler. Men det höres ihvertfall sånn ut. Og rier kan gå over, det er jeg ett bevis på :( såååå nedtur :P

Skrevet

å den er kjedelig :( Stoppet helt opp på meg også...

Har mye nedpress (hele tia omtremtlig).

Men i dag har jeg fått sånn "stikkninger i underlivet".kjenner de kommer så fort jeg er oppe å går.

tenkte jeg skulle ut å prøve å gå meg en tur nå, for å hjelpe tyngdekrfta litt :)

Har sliti med kynnere sååååååå lenge, at jeg vill bare bli ferdig. ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...