Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll idag og fikk se da jeg kom hjem at det var målt sukker i urinen. tror det stod 4,5 eller noe... Rart ingen sa det til meg på legekontoret. Flere som har hatt dette? er det bekymringsverdig? bør jeg slutte drastisk med sukker liksom? er i uke 24...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist svangerskap hadde jeg sukker i urinen OG høyt blodtrykk. Så jeg hadde da svangerskapsforgiftning..

Hvis de ikke sa noe til deg, kan det ikke ha vært noe farlig, da.. Det har ingenting med hvor mye sukker man spiser..

:)

Skrevet

sukker i urinen kan være en start på svangerskaps diabetes..

Skrevet

Sukker i urinen, synes det som utslag på proteiner?

Jeg er 13+5 idag, og leverte en up idag, for jeg synes jeg har vært litt irritert i urinveiene. Den viste spor av proteiner, og jeg fikk beskjed om at det ikke er farlig. Prøven ble sendt inn, så får man se på resultatet der. Er det bakterier som gror, blir det nok en Selexidkur på meg.. Jeg har slitt mye m uvi, så er litt ekstra obs. Går på Hiprex nå, som forebygging.

Skrevet

Vil tro det vises som glukose på en urinprøve....

Skrevet

Synes jo også at det er en ganske høy verdi, så vil tro at de skulle ha bedt deg om å ta en glukosebelastningstest. Du får ringe og snakke med de :-) Lykke til!

Skrevet

Hadde helt fint blodtrykk og ikke no proteiner i urinen... Det eneste det stod var glukose 4,6... ?!! Hva nå enn dette betyr...

Skrevet

Fikk nå svar fra legen at dette hadde ingenting med sukker i urinen å gjøre... Var visst bare et helt vanlig nivå av glukose slik det skulle være... Uff, er så mye jeg ikke vet, så når noen sier til meg at hæææ??? har du glukose på 4,6 liksom? ! så må jeg bare sjekke!

Takk for svar alle sammen. da fant jeg det hvertfall ut og slipper å bekymre meg =) Synes det var rart at ingen hadde sagt noe hos legen om det hadde vært noe galt liksom...

Gravid og bekymret liksom... humre!

Skrevet

Godt at alt var bra :-) Har bare lest av urinstix på jobben min før, mener det høyeste nivået der er +3, så de har nok en annen måte å analysere urinprøven på hos legen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...