togutter-08og10 Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Blir litt nervøs av at han sover så lenge i strekk. Får skikkelig brystspreng også, he he. Jeg våkner hver natt og må inn på rommet hans og sjekke han. Han sov hos oss da foreldrene mine var på besøk og da våknet han mye mer. 1. barnet vårt sov ikke så lenge sammenhengende, kun 4 time el så, så egentlig bør jeg vel nyte at det er kveld i heimen fra kl 20. hver kveld og at jeg kan sove til mellom 03.00 til 05.00 hver natt før amming. Hvor lenge sover deres babyer på ca samme alder?
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Vanlig? Tja.. Men tror vi er heldige når vi har det sånn :-) Noen ganger så mye som 10 timer uten amming, noen ganger med 1-3 amminger. Lurer på om det kommer an på hvor trøtt og sliten hun er når vi legger henne? Det skal sies at jeg av og til vekker henne når det nærmer seg 10 timer, for da må jeg ha litt avlastning på sprengte pupper.. Hun sover sammen med oss. I løpet av dagen sover hun mellom 1 og 3 timer, fordelt på 2 ganger. 3 mnd gammel. :-)
Jenny_m Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Jr. legger seg 20 og sover til 8 neste morgen med unntak av at jeg tar han opp å gir han mat når jeg legger meg rundt 23-24 tiden.. Men han våkner jo aldri, letter ikke på øynene bare spiser og veldig ofte sovner han mens han holder på... Han er også 3 mnd ! Syns du skal nyte det jeg før tennen kommer Men du burde pumpe deg på natten uansett selv om han sover. Jeg fikk også brystspreng men sov bare videre noe som gjorde at melken sakte men sikkert forsvant.. Nå er vi helt over på MME
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Hvor vanlig det er, vet jeg ikke, men at du er heldig er helt sikkert NYT DET =) Gutten min har sovet 12-14 timer sammenhengende om natten fra han var 2 mndr, nå er han snart 5 mnd BANK I BORDET;)
Tullball Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Jeg hadde det på samme måten og var storfornøyd,. Jeg pleide å pumpe meg i stede for å vekke mini hvis sprenget ble for stort. Kjipt nok så varte det ikke for alltid. Hun er nå 8mnd og har ikke sovet 10 timer i strekk siden hun var 4mnd. Hadde til og med en periode der hun våknet hver 3time. Så nyyyyt det mens du kan...
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Jenta mi begynte å sove fra 20-7.30 når hun var litt over 2 mnd. Desverre ble hun syk ei uke etterpå, så hu datt helt ut av den rytmen. Nyt det!
togutter-08og10 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2011 Takk for svar jenter. Nå ble jeg litt roligere. Ingen på barselgruppen har barn som legger seg så tidlig som syv åtte tiden om kvelden (noe min gjør) og ingen av dem som sover mer enn 6 timer sammenhengende. Har ikke hørt om så mange andre som har gjort det heller så det var godt å høre om dere. I natt våknet han hver 3. time da, men krysser fingrer for at det var fordi han var nesetett og forkjølet. Tror ikke jeg mister melka pga at han sover så lenge om natten, for han spiser mye og hyppig på dagtid. MME har han ikke fått enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå