villevilla Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Dette er spennende!! Starter med nesespray i morgen!!!
lykkeliten1 Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Å, så heldige dere er som er i gang... Spennende....Jeg venter på svar fra riksen. Ønsker dere masse lykke til ihvertfall. Fortell gjerne litt om hvordan det går etterhvert...
villevilla Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2011 Jepp dette er kjempespennende!!! Tusen takk lykkeliten1 håper dere får svar snart så dere kommer fort i gang Lykke til til dere også
Heeii123 Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Jeg begynte og idag,så håper det går bra. mitt første forsøk,hva med dere?
lbir Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Hei syv88 =) lykke til.fortell litt underveis hvordan det går =) jeg begynner på spray imorgen...spennende.1 gang for meg..
Heeii123 Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 takk for det, skal fortelle hvordan ting går,det må du og:) Har kjempe forventninger,og er sikker på at det klaffer på første forsøk, kan ikke skjønne annet:D Håper det samme for deg,og alle andre og. Eneste jeg gruer meg litt til er å sette sprøyter selv(siden jeg er liiivredd) men vil man noe nok,så greier man det:) Jeg sitter her i sofaen med sommerfugler i magen,og det er rart å tenke på at meg og samboer har prøvd i snart 2år nå,så nå er jeg mer klar en noen gang for en baby,gleder meg til å lese om hvordan ting går,med bivirkninger osv. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå