Gå til innhold

Negativ test over IKM. Gravid likevel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da ringer man legevakten. Med all respekt å melde, den siste plassen man får svar på om man er gravid, er her inne - dessverre. Jeg skulle gjerne hatt evnen til å gi deg et definitivt svar, men slike evner ble jeg dessverre ikke utstyrt med. Min anbefaling er, og vil alltid være, å kontakte helsepersonell. I den virkelige verden, altså. For gudene skal vite at det finnes folk her inne som glatt kunne utgitt seg for å være lege eller sykepleier for moro skyld.

Er du prøver? Hvis du gjerne vil bli gravid og tenker mye på om mensen kommer eller ikke, så kan det i seg selv nesten være nok til at den blir forsinket.. Skjedd noen ganger med meg også... Men fått negativ test og noen dager senere har mensen kommet.

Det sies vel at mensen er borte i mer enn 3-6 mnd bør lege kontaktes. Og det kan skje at kroppen hopper over en periode..

Men hvis du har vondt bør du kanskje ringe legen å høre uansett.

Håper det går slik du ønsker,da:) Lykke til:)

Mine svar er ment i aller beste mening. Ta ALLTID kontakt med helsepersonell fremfor nettforum. Å søke råd angående baking eller interiør kan man til nød gjøre her, men når det kommer til helsa - da må man få hjelp fra folk som vet hva de driver med.

Annonse

Er prøver og sitti der med den følelsen selv, så vet åssen det er. Ingen her som kan svare deg, nei, men når en stiller et sånt spørsmål så vil en jo gjerne ha folks erfaringer osv... Håper mensen holder seg vekk og at den positive testen lyser mot deg snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...