vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 har ikm om 5 dager skal teste da , hva med dere andre ?
Sistegullet Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Hei, har testa siden 7dpo jeg:) selvflølgelig blendahvite, I morgen er det 10 dpo, da tester jeg igjen. Klarer ikke å vente jeg....... Jeg har hatt to graviditeter og begge har vært så forskjellige. En med festesmerter, en uten, en på 1pp ( da visste jeg ikke hva pp var, men ble gravid rett ether pilleslutt), siste på 3pp, ingen symptomer som var annerledels enn pms, testet positivt på 12 dpo. Nå er det som om det var første gang igjen:) like ivrig og håper det ikke tar før Lang tid da jeg begynner å bli gammel.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2011 vet ikke når jeg skal ta første testen har ikke helt troa på at den blir å vise noe før det har gått minst en uke til dette blir mitt første barn så er veldig spent om det har klaffet !
Sistegullet Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Så spennende! Du er flink som holder deg unna testingen, bare tull å gjøre det så tidlig som meg:) jeg fikk klaff på første første gang og krysser fingre for deg, det er fullt mulig!
Spire2013??? <3 Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Hei.....Har IKM 18 og venter med å teste til etter IKM. Skal prøve vertfall. Lykke til
HappyC Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Syns det er utrolig vanskelig å vente, klarer nesten ikke tenke på noe annet:) Jeg sprakk og tok en test i dag da, 4 dager før IKM, men den er foreløbig negativ:(
Endeligtobarnsmamma Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 Jeg bare måtte prøve meg på en test i dag siden det var valentines, har IKM på torsdag 17. Jammen kom det opp en svak strek Tør ikke juble, men det er nå i alle fall håp
vår første 19 mnd prøving Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2011 Ja jeg tror jeg skal holde meg til den 18 før jeg svir av en test tester kun vist mensen ikke dukker opp! men jeg begynte å få menssmerter idag og har spottet litt iste så tanta kommer vell om et par dager, men er litt rart. skal ikke ha mensen før om 5 dager... hmm hva tror du?
vår første 19 mnd prøving Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2011 den var til sistegull
vår første 19 mnd prøving Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2011 til på'n igjen SA : ja jeg skal og vente til ikm før jeg tester lykke til håper vi begge får positiv
vår første 19 mnd prøving Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 14. februar 2011 til HappyC: Ja jeg skjønner deg godt. jeg tenker heller ikke på annet enn at jeg snart kan teste. det er jo enda tidlig du kan fortsatt være gravid fordeom testen viste negativ nå krysser fingrene!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #12 Skrevet 14. februar 2011 Å gratulerer håper vi alle andre følger etter inn i 1 trimester denne uken du er nåkk gravid jeg har aldri fått en positiv test
Spire2013??? <3 Skrevet 14. februar 2011 #13 Skrevet 14. februar 2011 Det er så vaskelig å si siden kroppene er sååååå forskjellige. Noen kan ka festesmerter eller spotte litt når egget fester seg. Men jeg spottet ikke noe sist, hadde bare festesmerter (tror jeg). Jeg krysser fingrene for at spirene sitter nå snart. Jeg har ikke kjent så godt etter på symtomene, Men har vært litt lettrørt og begynner å sipe av ting jeg ser på tven og har litt sånn humørsvigninger. Men kan vel også forveksles med pms. Lykke til
Spire2013??? <3 Skrevet 14. februar 2011 #14 Skrevet 14. februar 2011 Åja....leste ikke den meldinga før etterpå
Sistegullet Skrevet 14. februar 2011 #15 Skrevet 14. februar 2011 Hei dere! Testa blendahvitt I dag 4 dager før ikm..... Har ikke mista helt håpet ennå
HappyC Skrevet 15. februar 2011 #16 Skrevet 15. februar 2011 Nei vi må ikke miste håpet helt enda, fortsatt noen dager igjen;)
ming Skrevet 15. februar 2011 #17 Skrevet 15. februar 2011 testet med billig strimmel i dag, 4 dager før ikm. Svaaak strek, men den er der har tatt et par tester tidligere også utålmodig som jeg er og da har det ikke vært noe antydning til strek så sjansene er vel gode for at jeg er gravid? Tester på nytt med digital om et par dager. (og sikkert en billigstrimmel i morgen tidlig hehe)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 15. februar 2011 #18 Skrevet 15. februar 2011 Hvisker forsiktig gratulerer til deg ming )!! Svake strek er jo en strek så lenge den er farge på ! Selv begynner jeg å teste rundt 7 DPO vanligvis, men regner vel egentlig ikke med at jeg får positiv test så tidlig selv om jeg håper Synes testingen er spennende og det gjør meg ingenting å kaste vekk noen kr på tidlig testing ettersom jeg kjøper superbillige tester på ebay til ca 1 kr stk! Av og til kunne jeg sikkert ha spart meg for unødvendige skuffelser med å teste tidlig, men samtidig hadde jeg sikkert blitt vel så skuffet med å vente med min dårlige tålmodighet og blitt like skuffet på IKM )
ming Skrevet 15. februar 2011 #19 Skrevet 15. februar 2011 Er så enig, skuffelsen blir jo like stor uansett. Eller gleden like stor, testing er spennende. Og når de er så billige så er det jo bare å kjøre på
sevilla1 Skrevet 16. februar 2011 #20 Skrevet 16. februar 2011 Har IKM den 20 - altså først om 5 dager - men synes jeg har hatt så mange symptomer at jeg testet i dag. Men negativ ja... :-) Vi får se til helga igjen - er jo egentlig ikke noe vits - men nå føler jeg meg mer forbered på negativt svar - så grei forberedelse på skuffelse...
Endeligtobarnsmamma Skrevet 16. februar 2011 #21 Skrevet 16. februar 2011 Nok en svak strek her i dag Hadde håp om at den skulle være sterkere, men ingen tvil om at den er der i alle fall (hilsen mannen min som bare kikker ned på testen og sier "jeg ser den bedre nå enn forrige gang i alle fall"). Er jammen forskjell på menn og damer der altså, jeg står lissom og ordentlig studerer testen, han bare titter på den, hehe. Så nå håper jeg virkelig at TR holder seg unna og at testen er sterkere på fredag!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 16. februar 2011 #22 Skrevet 16. februar 2011 Gratulerer med spire i magen endeligmamma, ny spire? )!! Selv testet jeg negativt i dag 8 DPO Men vet det er veldig tidlig, så håpet er langt ifra ute )
Fridaline Skrevet 16. februar 2011 #23 Skrevet 16. februar 2011 å så spennende! jeg har også fått svak rosa strek.... testet på søndag og da var den bledahvit, mandag var det en kjempe svak strek og i dag var det også en svak strek... håpet den skulle være sterkere men det er hvertfall en strek der! har ikm i helgen en gang. har lyst å ta cb digital som jeg har liggende men skal spare den til fredag hvertfall...
Endeligtobarnsmamma Skrevet 16. februar 2011 #24 Skrevet 16. februar 2011 Litt skuffet jeg nå, for nå har jeg begynt å spotte Akkurat nå ser det ikke lyst ut, og det kjedelige er at det er ingenting annet å gjøre enn å vente å se.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå