Lykke (ö;) Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har hatt smerter på venstre side, midt mellom navlen og hoftebenet. Har også hatt en liten blødning i går. Har vært gravid et par ganger før men kan ikke huske å hatt slike smerter. Kan det bare være at magen strekker seg litt? Har i tillegg fått omgang syke og det er ikke moro, har ikke fått i meg mat på 2 dager:( godt man har litt å tære på Er forresten 10+3
♥ Min engel ♥ Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Hei. Nå er ikke jeg like langt som deg da men jeg snakket med en sykepleier (hos gynekologen) som selv var gravid og hun sa at smerter i magen kunne komme av livmoren som vokser eller hormoner. Så er sikkert ikke noe gale God bedring med omgangs-syken, får håper det gir seg så du og din lille spire får næring i kroppen
ballerinaen_ Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Hei =) Håper alt er bra med deg ! Jeg er selv 7 uker på vei og i dag ved 11 tiden da jeg skulle på do hadde jeg spottet litt i trusa. Veldig veldig lite, men synlig. kom også litt rosa utflod da jeg tørket meg. Var hos legen og han sa at han ikke trodde d var noe farlig. At man kunne blø litt i svangerskapet, men så lenge d ikke var slimete, klumper eller masse blod d dreide seg om så kunne jeg ta d med ro. For sikkerhetsskyld henviste han meg til ul neste uke, så får vi se da. Hatt litt mensenmurringer i dag, men d er visst også helt normalt i begynnelsen. Ikke noe mer blod er kommet heldigvis. Kansje jeg som bare tenker så mye på d og at d kjennes ekstra "fælt" ut da? Men blir jo så klart engstelig og klarer ikke helt å tenke at d er "bra" før jeg har vært til ul.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå