Gå til innhold

Noen andre som har smerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt smerter på venstre side, midt mellom navlen og hoftebenet.

Har også hatt en liten blødning i går. Har vært gravid et par ganger før men kan ikke huske å hatt slike smerter. Kan det bare være at magen strekker seg litt?

Har i tillegg fått omgang syke og det er ikke moro, har ikke fått i meg mat på 2 dager:( godt man har litt å tære på:)

Er forresten 10+3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Nå er ikke jeg like langt som deg da men jeg snakket med en sykepleier (hos gynekologen) som selv var gravid og hun sa at smerter i magen kunne komme av livmoren som vokser eller hormoner. Så er sikkert ikke noe gale :)

God bedring med omgangs-syken, får håper det gir seg så du og din lille spire får næring i kroppen :)

Skrevet

Hei =) Håper alt er bra med deg !

Jeg er selv 7 uker på vei og i dag ved 11 tiden da jeg skulle på do hadde jeg spottet litt i trusa. Veldig veldig lite, men synlig. kom også litt rosa utflod da jeg tørket meg.

Var hos legen og han sa at han ikke trodde d var noe farlig. At man kunne blø litt i svangerskapet, men så lenge d ikke var slimete, klumper eller masse blod d dreide seg om så kunne jeg ta d med ro. For sikkerhetsskyld henviste han meg til ul neste uke, så får vi se da. Hatt litt mensenmurringer i dag, men d er visst også helt normalt i begynnelsen. Ikke noe mer blod er kommet heldigvis. Kansje jeg som bare tenker så mye på d og at d kjennes ekstra "fælt" ut da? Men blir jo så klart engstelig og klarer ikke helt å tenke at d er "bra" før jeg har vært til ul..

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...