Gå til innhold

Til dere som har født 3 barn

kristell

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer fælt på hvordan å når 3 mann vil komme... Alle rundt meg sier at 3 mann som oftest lar seg vente på.. jeg gikk 5 dager over med første å fikk 4 dager før med andre mann.. hadde veldig tung fødsel første gang å fantastisk andre gang fra 36 timer med første til 7 timer med andre... hvordan har deres fødsler vert.. skal sies at jeg drakk bringebærbladte med nummer 2 fra uke 36 å det har jeg gjort no å.. er i uke 39 no!

Fortsetter under...

Det er jo som sagt forskjeligt d, men mitt førsdte kom uke 40 nr 2 uke 39 og nr 3 og 5 kom i uke 38, gjorde ikke noe spes med nr tre. Med nr fem tok jeg bringebærkapsler og modningsakkupunktur. Vet og at bror min som var nr tre kom to uker før tiden. Alle mine fødsler har vart i åtte timer og har vært like. ingen tunge hittil bank i bordet. Føle at nr seks og vil komme før termin :)

nr 1 tok 24 timer og føde 40+2 (langtekkelig mareritt)

nr 2 tok 1 time og føde 7 dager før (ekstremt inntense smerter over kort tid)

nr 3 tok 1,5 timer og føde 10 dager før (sovnet fra hele fødselen vakna rett før babyen kom ut)

alle fødslene er uten smerte lindring,men likvell har smerten vert totalt ulik for hver gang. facinerendes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...