Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #76 Del Skrevet 21. februar 2011 Kan ikke helt greie ut om du er seriøs eller bare ute etter å provosere--? I så fall er dette rette forum (for gravide og sannsynligvis ikke single kvinner) haha.. Er selv både gravid og samboer, jeg kan si meg enig i at jeg har møtt en del "patetiske" menn i forhold - både med og uten barn - som er ute etter en flørt eller ligg. Jeg tror at alle har potensiale for å være utro, er du hardt nok presset eller er fristelsen for stor, tror jeg majoriteten vil "falle" i. Det finns ingen garantier dessverre, men man må bare velge å stole på sin partner og så sørge for at forholdet ikke dør ut. Et forhold skal pleies og passes like mye som en baby, og er man flink til det så tror jeg at man kan så godt som utelukke utroskap. Jeg tror at de menn du har møtt, dessverre har vært i "kjedelige" eller døde forhold. Har møtt en del av sånne selv. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142905051-inspirert-av-tr%C3%A5d-nedi-her-jeg-har-hatt-meg-med-minst-30-giftesamboende-menn-med-barn/page/4/#findComment-142934442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #77 Del Skrevet 21. februar 2011 Hør her damer, skjønner virkelig ikk hvorfor dere hisser dere opp over dette innlegget. Det er da helt tydelig hun prøver å provosere dere, tenk dere om: Hvorfor skriver man et sånn innlegg på et BARNIMAGEN forum???? JO FORDI: man er bitter, single,føler seg uattraktiv, ensom, kan ikke finne den store kjærligheten man drømmer om og det skønne familielivet som alle andre har, sikkert barnløs og (ja hun lyver!) man er rett og slett bitter på livet og på alle andre fordi man gang på gang møter Mr. wrong, han som kun er ute etter et billig ligg. Man får aldri prinsen, bare left overs. Hva gjør man da????? Jo man logger seg inn på et gravid forum, et forum der alle sannsynligvis er lykkelig gravide og i mere eller mindre faste forhold. Man hater og misunner lykken de opplever, man har lyst å ødelegge, få dem til å føle seg like så usikre og ulykkelig som en selv, så man skriver self et skremmeinnlegg, et som skal få alle disse små selvtilfredse åhh-så-lykkelige kvinner opp av stolen- og ja det lyktes sannelig.. sitter sikkert å flirer av dere nå gjør hun! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142905051-inspirert-av-tr%C3%A5d-nedi-her-jeg-har-hatt-meg-med-minst-30-giftesamboende-menn-med-barn/page/4/#findComment-142936273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå