Gå til innhold

Inspirert av tråd nedi her - jeg har hatt meg med minst 30 gifte/samboende menn med barn

Anbefalte innlegg

I bunn og grunn tror jeg dette handler om et behov for å bli sett.

Du lengter etter kjærlighet, men stoler ikke på menn. Derfor har du valgt å bli den som utnytter menn. Og for hver gifte/samboende mann du nedlegger, så får du bekreftet teorien dinom at menn ikke er til å stole på.

Bedre å utnytte fremfor å bli utnyttet - tror jeg er ditt motto.

Fortsetter under...

FOR ETT FORFERDELIG FORBILDE FOR BARNET DITT DU ER OM DETTE ER SANT! BLIR KVALM AV DEG! SÅÅÅÅ STOLT OVER AT DU KNULLER ANDRE SINE MENN,OG AT DU FÅR HVEM DU VIL RUNDT LILLEFINGEREN DIN OM DU VIL.SKAL IKKE SKRIVE NED ORDET DU ER MEN KAN TENKE MEG DU SKJØNNER HVA JEG MENER.DET ER SÅNNE SOM DU SOM LAGER SPLID I VERDEN!

Har aldri hatt problemer med å få menn rundt fingrene mine heller,men når eg fikk mann og barn så blir du voksen.Og uansett,så kunne det ALDRI falt meg inn å hoppe i seng men en som eg visste var gift/har dame. Så mye respekt har jeg for andre folk! Dette er vel ett køddeinnlegg eller så er du bare STOKKDUM!

Og dette skal sønnen din altså vokse opp med.--Stakkars stakkars barn...

Jeg er langtifra naiv, jeg vet at min man kan finne på å være utro. Som de aller fleste kvinner og menn kan, i en uheldig situasjon.

Men jeg hadde engang en vennine, som var slik som deg.

Hun trodde at eneste måten hun kunne hevde seg på at hun bra nok, var å slenge seg etter ethvert mannfolk, spesielt de som var i forhold.

Fikk hun dem, ja da var hun jo bedre, penere, kulere and so on....

Hun hadde en tendens å sende nakenbilder av seg selv til partnere, drive å kle av seg på fester, fingre seg selv og prøvde iherdig å sette seg ned på alle mulige flasker.

For hun var jo så rå i senga, måtte alle vite.

Det hun ikke skjønte var at mannfolka syns hun var et kvalmende kvinnemenneske som var rett og slett billig og skitten.

Det eneste hun snakket om på fest var sex, og selvom vi kjente henne og visste vel så og si alt om sexlivet hennes så var det alltid noen råere historier hun hadde glemt å fortelle.

Hun fikk seg en utrolig fantastisk mann til slutt.

Hun prøvde seg på broren hans, hadde seg med bestekompisen og fortsatte slik i det uendelige.

Helt til hun en dag faktisk hadde seg med en ukjent mann, midt i gata i en stor by og ble dratt vekk derfra av noen kompiser av mannen.

Da måtte hun pent tilstå alt hun hadde bedrevet, og hun var plutselig ikke så awesome som hun trodde hun hadde vært.

Og når hun da bare skulle være seg selv, hadde hun plutselig ikke så mye å bidra med. For hun snakket jo bare om sex, og så på alle som et mulig trofe'.

uansett, den dag i dag er hun et fantastisk menneske som ikke driver på slik hun gjorde før.

Og hun er flau og lei seg for alle hun hev seg over for å få bedre selvtillit.

men men.... Alle er forskjellige, at du får det bedre med deg selv ved å tro at du er amazing, er din illusjon og du skal pent få leve videre i troen :)

Du skriver at alle du har prøvd deg på, har takket ja. Vet du hva det gjør deg til? Hore :) Håper du bruker kondom.

Til slutt er du så utpult at det blir som å putte pikken i en 10 liters bøtte med lunkent vann. Herlig med godt brukt fitte!1

Dette sier mer om deg enn om hver enkelt mann du tar med deg hjem, som sikkert tror han er den eneste, eller en av ytterst få. Han tror nok ikke han er med Norges billigste felleshull hjem :

Lykke til med selvrespekten og moralen din når virkeligheten treffer deg i trynet med et brak, og du forhåpentligvis en dag blir voksen og begynner å bruke hodet på innsiden :)

så GLAD jeg er som har min egen mann jeg kan knulle når jeg vil,så slipper jeg å selge meg til menn som ikke vil ha meg for noe annet enn fitta mi slik som du gjør!!

Annonse

Vel, jeg tar ikke betalt.

Og du kunne trenge en opplæring i anatomi forstår jeg. Jeg går ut i fra at de som er i faste forhold har like mye sex som meg som har forskjellige menn. Så da burde det stå ille til med de fleste nedentil...

hi

Jeg syns dere heller burde legge skylda der den hører hjemme. HI er single og står fritt til å ha sex med de hun måtte ønske (som også ønsker sex med henne da vel og merke). Dersom man skal hisse seg opp må det vel være mennene hun har sex med man skal bli sinte på?

Hehe, håper du bruker prevensjon HI:)

Synes igrunn ikke noe om mennesker som deg. Personlig ber jeg mannen reise en viss plass om jeg vet han er i et forhold, såpass respekt bør han ha for den andre part.

Kanskje litt sårt ettersom jeg har blitt bedratt selv tidligere..

Men! Alle velger selv hvordan de ønsker å leve.

Annonse

" Rykte? Jeg lever ikke på 50-tallet jeg."

Hva har det å si?? Tro meg, du har rykte på deg fordi om du lever i 2011. Du er bare ikke oppegående nok til å skjønne det stakkars.....

Dette var faktisk utrolig trist lesning... For all del, jeg er veldig for at man må gjøre akkurat hva man vil (sålenge det er lovlig), men jeg tror at du kommer til å få en megareaksjon på dette om noen år. Det er ikke bra å behandle seg selv så dårlig, selv om man tror man ikke reagerer noe på det.

Folkens, er dette noe å la seg provosere over da.

Å kunne ha seg med mange menn er da ingen prestasjon, det er noe enhver kvinne med puls og fitte, i hvert fall det siste, kan få til om hun gidder.

At det finnes en haug av utro folk er vel heller ingen overraskelse.

Helt enig 22.54. Tror ikke HI noen gang har fått kjenne tryggheten og den deilige følelsen det er å være to, sammen, et par som kjenner hverandre ut og inn, som ville gått i døden for hverandre. Og jeg regner med hun tror hun på noen måte har "erobret" disse mennene, men det er da slett ikke uvanlig at menn puler litt rundt, poenget er jo at de faktisk går tilbake til kona si etterpå, den de elsker over alt på jord. Mens de ser på folk som HI som et billig ligg, en kuktønne som mannen min ynder å kalle dem ;-)

For øvrig skulle jeg virkelig ønske du noen gang forelsker deg, slår deg ned med en mann og får barn. Og kjenner den kjærligheten for andre, og den sorgen som skulle komme om han var utro mot deg. Og så fikk høre at det var akkurat det han var. Det hadde vært morsomt det, ikke alltid så greit å møte seg selv i døra.

Jeg synes ordentlig synd på de som lever som HI. Det er egentlig trist å være et så lite empatisk mennesker som synes det er helt greit å være en del av aktivitet som kan ruinere en familie. Man kan begynne å lure på om noe har gått aldeles galt i den følelsesmessige utviklingen fra barndommen av. Samvittighet, moral og empati er egenskaper jeg hvertfall er glad jeg har.

Menn er menn...

Det jeg syns er trist er at HI virkelig tror hun er dronningen på haugen pga noen sleipe ord.

Menn sier ikke til kjerringer at de er dårlig i senga, de sier de er digg uansett.

Enig med 23.30 og 00.00!

Jeg tror, nei forresten, jeg _vet_ at du kommer til å få problemer en dag HI. Du kommer til å føle deg skitten og brukt, bare at det var du selv som ønsket å spre beina og lokke og lure. Det var DU som tillot deg selv å være med på å ødelegge familiestrukturen for mange små, uskyldige barn. Og det var du som innbilte deg at du bare ønsket sex, når du egentlig trengte nærhet. Og du har ingen andre å skylde enn deg selv, og det kommer til å spise deg opp.

Og by the way, hadde jeg hatt sex med over tredve menn, gift eller ei, hadde jeg virkelig skammet meg og følt meg rimelig billig. Og i alle fall ikke laget en tråd for å skryte av det.

Virkeligheten kommer til å innhente deg HI, og det kommer ikke til å bli vakkert.

HI får nok sikkert ikke noen kjæreste/ektemann pga. ryktet sitt som nok sikkert alle disse mennene vet om.....

Men til det er hun nok desverre for dum at hun forstår! :-(

Så i bunn og grunn er det nok synd i denne "dama".....

Enig!

Men nå skal jeg gå og legge meg inntil min herlige mann og bare nyte å ligge i armkroken hans og vite at han elsker meg og bare meg. At han, som han selv sier, hadde hentet månen til meg om jeg ville. Og så skal jeg lytte litt på pusten til vår lille sønn, som sover søtt ved siden av senga vår. Ah, JEG har det bra godt jeg!!

Jeg tenker det sier mer om deg enn mennene du ligger med. Helt klart ville sikkert mange takket ja til et enkelt ligg hvis muligheten er der og du ikke er intr i noe mer, men uansett.. Trangen din til å skryte her synes jeg er litt kvalmt.

.. og forresten. Jeg lå med EN fyr ( er singel og han er det) og jeg fikk et rykte på meg fordi han sa det videre til en fyr som igjen sa det videre til flere. Så kanke forestille meg hvilket rykte du har på deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...