Gå til innhold

Inspirert av tråd nedi her - jeg har hatt meg med minst 30 gifte/samboende menn med barn

Anbefalte innlegg

Likt for alle er at de skriker ut i ekstase over hvor fantastisk deilig jeg er i senga fremfor den kjedelige dama de har hjemme.

Jeg forstår godt at dere er bekymra for mennene deres. Jeg går bevisst etter menn jeg vet er opptatt. Og jeg har ALDRI fått nei. Det finnes sikkert noen hederlige menn der ute. Men jeg har ennå ikke møtt en eneste en...

Fortsetter under...

Annonse

huff... for et kipt liv!

Jeg har vært på hytta med mannen i helgen.

Lekt med ungene i skibakken på dagen, og knulla forran peisen med mannen på kvelden, i mange timer! =) DET er helig det!

Annonse

Jeg har faktisk også vært på hytta i helga. Fikk frokost på senga, blomster og alt tingen. Har dog ikke knulla foran peisen (syns det er litt traurig) men mange andre steder.

hi

Jeg blir litt nysgjerrig av dette. Hva får det deg til å tenke om menn at alle tilsynelatende er så lette å få til å være utro? Tenker du noensinne selv på å være i et stabilt forhold, eller er det noe du ikke ønsker? Hvis du ikke ønsker det, er det fordi du er blitt skremt vekk av å se hvordan menn oppfører seg mot de de er sammen med?

Selv er jeg gift, og har det godt med min mann.

hahaha.. jeg har vært singel i mange år, og napp hos gifte menn er mitt minste problem. Det skjer hver gang jeg er ute. MEN jeg ligger ikke med dem! De er tullete, og barnslige. Og noen med så lite respekt for sine maker, Ja...... De gidder jeg ikke ha noe med å gjøre.....

Jeg får meg til å tenke det fordi alle jeg har prøvd meg på har takket ja (og det er ganske mange) Og i og med at jeg aldri har fått et nei fra noen, så må jo det bety at veldig mage er tilbøyelige til å være utro, om de får sjansen.

Jeg har ikke noe ønske om å være i et forhold nei. Jeg har ett barn, barnefar er en av mine beste venner. Vi tilbringer mye tid sammen, og har også et felles hjem (og hvert sitt private) Vi har sex, og reiser på ferie sammen osv. Men er ikke i et tradisjonelt forhold nei. Vi har hatt det sånn i en årrekke, og bestemte oss for å få barn sammen til tross for at vi ikke var sammen, fordi begge ønsket barn. Vi planlegger også å få flere barn. Jeg er nok ikke typen til å være i et monogamt forhold. Og om jeg hadde vært det så hadde nok ikke mine erfaringer med menn akkurat fått meg til å stole på partneren nei.

hi

22:30 - Jeg har det ærlig og oppriktig bra jeg da. Jeg forstår jo at oppførselen min er dårlig, at jeg kunne takket nei til sex med menn jeg visste var opptatt, men samtidig så gir det meg enorm spenning i hverdagen. Og jeg mener at når alt komme til alt, så ligger ansvaret hos mannen.

hi

ser ikke på det som usansynlig....

noe av det mest plagsomme, syns jeg med å være singel, er alle de gifte/samboende mennene, gjerne småbarnsfedre som skal prøve å sjekke meg opp på fest. fysj.

jeg blir så drittlei av "min kone forstår meg ikke", og folk som skal tafse... det blir så pinlig.. spesielt når kona er like i nærheten og jeg prøver å være så avvisende som jeg kan uten at det blir mer pinlig en nødvendig for noen..

enkelte eier ikke skam i livet.

nei takke meg til single menn. det sier jeg bare.

ikke disse grådige jævlene som skal ha både spenning, og konas kjøttkaker og gjerne nystrøkne skjorter i skapet også.

blæh.

22:31 - Jeg har faktisk lest på den bloggen før. Og det eneste jeg tenkte var at, den mannen der, han hadde garantert vært utro igjen om han hadde mulighet til det.

hi

Jeg har også en tendens til å tiltrekke meg menn som er opptatt. Alltid de som er mest frempå, og jeg skjønner ikke at dem tør engang.

Av den grunn klarer jeg ikke å stole på menn og kommer antagelig til å ha problemer med det lenge.

"Alle" er utro, målet er å finne de som er det minst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...