Gå til innhold

Satte venninen min på plass fordi hun baksnakket oss og utrolig nok er HUN sur på meg... ( det ble litt langt)

Anbefalte innlegg

Altså, hun har snakket litt dritt om meg og MYE om mannen min.

Jeg har ville kutte henne ut lenge, men mannen min har hele tiden sagt vær bedre enn henne.

Jeg har visst at hun har sagt alt vidre så jeg har foret henne med endel løgn for moro skyld. Har også hintet frempå flere ganger at hun er stor i kjeften, men det har ikke sunket inn.

På mandag fikk jeg nok, for da gikk det utover barna mine og barnet hennes begynte å fortelle meg hvordan jeg skulle oppdra barna mine.

Mye av infoen har hun fått av barnehagen, så jeg sa ifra der først at de 1 bør respektere at de har taushetsplikt. Nevnte spesielle tilfeller som bare kunne ha kommet derifra, og 2 at de burde revurdere infoen hun hadde gitt dem.

Etter det tok jeg en telefon til henne og forklarte at nå var det nok. Jeg var ikke sint, bare saklig.

Sa at nå var det nok, hun bedyret først at hun ikke hadde sagt noe, men etterhvert innrømmet hun at hun snakket om oss. Hun sa at det var de andre som begynte.

Jeg kjenner mange av hennes venner og de sier stikk motsatt. Det er oss hun tyr til som samtaleevne når hun er ferdig med å lovprise sitt barn, sine evner som mor og hvor uduglig faren til barnet er.

Det har jo vi visst og egentlig gitt faen i, folk vil se hvordan hun er etterhvert, da vil de trekke seg litt unna og evt revurdere hva hun har sagt til dem om oss. Har vi iallefall trodd da, men nå har det jo gått utover barna våre og da er det ikke ok lenger, det er iallefall ikke morro...

Uansett, så har hun pleid å ringt meg nesten hver dag, ramlet inn her hver flere ganger i helgene, men nå har jeg ikke hørt noe siden tirsdag så da tyder det jo på at hun er fornærmet.

Det betyr at hun fortsatt ikke mener at hun har gjort noe galt og ikke forstår at mye av det hun sier blir trodd og lagt på rundt på bygda.

Nå får jeg ikke kontrollert på samme måte hva hun slenger avgårdet med.

Nå må jeg faktsik vente til ryktene kommer tilbake til meg.

Jeg vet at hun har konfrontert sine " nære" venner med dette for å finne kilden til lekasjen noe hun ikke kommer til å finne.

Sitter egentlig å lurer på om jeg har gjort noe dumt nå...

Fortsetter under...

Nei, vennine er det ikke... Hun kom liksom med på kjøpet på en måte.

Hun har ikke direkte skadet barna mine, men når hun ikke kan noe annet enn å snakke dritt om oss foreldrene så vil ingen ha noe kontakt uten om det høyst nødvendige med barna.

Eldste barnet vårt får blir konfontrert med ryktene på skolen. En dag da bussen ikke kom ble h*n etterlatt på bussholdeplassen alene ( på en usikret bussholdeplass, med en ubrøytet vei hvor fartgrensen er 80km), mens naboen ( bekjent av min "vennine") naboen kjørte rett forbi med to ledige plasser i bilen. Hun hadde sagt til venner at hun ikke vil ha noe med våre barn å gjøre pga det hun har hørt om oss..

Heldigvis hadde jeg fri den dagen og fikk barnet trygt på skolen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...