Gå til innhold

Min uheldige dag....:S

Anbefalte innlegg

Skulle i besøk til mine foreldre, både for å feire morsdag og for å treffe min tremenning som fikk en liten en før jul, og som var på besøk her i byen.

Meg og min tremenning hadde da avtalt at jeg skulle hente henne, siden hun ikke har sertifikat og skulle slippe å ta bussen.

Men jeg måtte først hjem til mine foreldre med min søster som hadde vært på overnatting hos oss og min datter, slik at det skulle bli plass til min tremenning og babyen hennes.

Stod å ventet på henne på en bensinstasjon, men var helt texas der pga. morsdag og folk som skulle kjøpe blomster osv. Så var

egentlig ingen sted å parkere bilen mens jeg ventet. Trodde jeg fant meg en ålreit plass, stod å ventet, da det parkerer en bil på den andre siden av meg, og det ble veldig liten plass i mellom til biler som skulle passere.

Så jeg kjørte noe irritert frem der jeg så en annen pålass jeg kunne stå, da det plutselig kommer en bil foran meg som parkerer der.

Enda mer irritert setter jeg bilen i revers og ser i ytterspeilet pga. veggen. Tenkte overhodet ikke på å se i noen andre speil før jeg begynte å rygge. Og der smalt det. Rygget rett inn i en bil bak som kom kjørende. Typisk. Går ut, var heldigvis bare skader på min bil, da det var en robust og høy bil jeg kjørte i.

Så da vi endelig var kommet frem til mine foreldre, klarte jeg å tråkke på noen strikkepinner som var falt ned på gulvet etter min mor hadde sittet å strikket. Fikk en strikkepinn inn i hver fot, begynte å blø en del, og det gjorde ganske vondt.

Senere da alt hadde roet seg, fant jeg ikke mobilen når jeg skulle kjøre hjem.(Er helt avhengig av den i jobben) Fant den tilslutt, etter jeg kjørte frem bilen. Hadde kjørt over den og klart å ødelegge den og!

Herregud for en drittdag!

Jaja, sånn går det når man stresser;-P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142904781-min-uheldige-dags/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, var ikke akkurat den beste dagen;-P

Bena går det greit med, heldigvis:) Fikk et litt dypere sår i den ene foten, der pinnen gikk rett inn i hælen, så den er ganske vond å gå på.. Men skal nok klare å humpe meg igjennom morgendagen, satser på at det går seg til snart:)

Takk for alle trøsteklemmene:) De varmer veldig på en dag som denne:)

Annonse

Huff... Det er jo helt typisk når man begynner å stresse at "alt" går på tverke. (Og det er jo da man trenger det minst!!)

Håper det går bedre med foten og at det ikke ble alt for dyrt med bilen :-)

Og jeg kjenner meg så godt igjen med at mobilen (eller nøklene) da typsik forsvinner på toppen av det hele!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...