anna1983 Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Har endelig bestemt oss for å prøva og eg har slutta med pillen no. Reknar med at det tar litt tid, men er i alle fall igang no Har fått så mykje bra info fra dette forumet, og er utruleg spennande å følga med på koss da går med alle her! Glede meg sånn te å bli gravid no, så håpar det ikkje tar aaalt for lang tid....
vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 gratulerer med å ha startet prøvinga det kan ta tid men er heldigvis mange å dele erfaringer med underveis
Gjest Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Velkommen til oss! Og lykke til med prøvingen.
Sunniva86 Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Så gøy at vi er flere nye prøvere! Vi skal egentlig ikke begynne å prøve for neste pp, men jeg sluttet på pillen før jul, og har et lite håp om at vi har vært uforsiktige nok denne mnd! Det blir spennende å se. Ihvertfall, neste mnd blir det et helhjerta forsøk! Lykke til, til oss alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå