Gå til innhold

Det er ikke mannfolka som skal varte dere opp i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er MORSdag. Jeg har minnet min mann på å sende blomster til sin mor på vestlandet, ellers så har jeg passet på min mor i dag!!!!

Anbefalte innlegg

Eh... denne skjønte jeg ikke hi...

Du skjønner ikke hvorfor noen blir skuffa fordi de ikke blir huska på morsdagen - fordi du har den beste mannen i verden? Kan du forklare den sammenhengen?

Virker litt krampeaktig for meg. Først skriver du et innlegg der du påstår at vi ikke skal vartes opp av mannen på morsdagen. Så får du en masse svar av kvinner som HAR blitt oppvarta av mannen. Og DA har plutselig du blitt det også, i tillegg av verdens beste mann? Hehe, ble du litt misunnelig eller, og følte for å kompansere? :)

Fortsetter under...

Jeg har ikke blitt vartet opp av mannen min!!!!!!!!! Fikk en kopp kaffe på morran, og tegninger fra ungene?!?!?!? Er det å bli vartet opp? Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Han varter meg stadig opp, og da er det mere enn en kopp kaffe!

he he he

og jeg syntes alle syteinnleggene her i dag er skikkelig teit!

"Jeg forventer ditt og jeg forventer datt" Høres jo ut som koselig forhold.......!

Hi

Jeg er dypt uenig. Det iallefall vanlig at mannen også setter pris på kvinnen som er mamman til barna hans på morsdagen. Akkurat som jeg sørger for å vise at vi setter ekstra pris på han på farsdagen. Jeg setter pris på den rollen han har som pappa, og da er det hyggelig å vise dette litt ekstra på farsdagen.

Er ikke mye som skal til for å vise gi litt ekstra oppmerksomhet denne ene dagen i året..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...