Gå til innhold

Jeg røyter som en hund!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Langt hår, hår overalt!! Men det er tykt da, så det vises jo ikke engang...

Ammer vel ei god stund til, så det gir seg nok ikke med det første.

Tenker jeg tar en tur til frisøren snart for å freshe meg opp litt :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er helt vanlig 3-6 mnd etter fødsel! Jeg røytet vel ca 2-3 mnd MASSE (hadde tykt hår heldigvis) og det ble ganske tynt enkelte steder.... Nå som det vokser ut igjen ser det veldig rart ut med masse småhår overalt :-( Men det må bare ut igjen så ikke noe å gjøre noe med desverre! Dette var jeg ikke klar over da jeg ble gravid altså!

Skrevet

Jepp. Hår over alt. Ikke så tykt hår i utgangspunktet.. Valgte å klippe meg ganske kort :-)

Skrevet

Haha ja godt vi er flere! Etter dusjen så må jeg stå å dra løst rundt håret for å få av løshåret... Får av svære slafser som jeg kaster i do, haha... Har heldigvis tykkt og grovt hår, så det syns ikke, annet enn at jeg kjenner jeg har tynnere hår enn vanlig da:P Er snart 6mnd siden fødsel her, å jeg ammer..

Skrevet

Jeg også - børsten er full av hår etter en runde, sluket i dusjen likeså. For ikke å snakke om lillemor som alltid har noen av mine hårstrå i hendene... Har selvfølgelig ikke mistet et eneste grått hår, de sitter som klistret!

Skrevet

Samme her, blir gal! Badet er fult av lange svarte hår. Går og plukker opp mange ganger om dagen. Etter en dusj er sluken full av hår. Børsten også! Jeg ammer ikke, så tror ikke det har noe med ammingen å gjøre egentlig.

Skrevet

Er det vanlig å miste hår etter fødselen da?

snuppa er 4 mnd og jeg mister mye:(...synd for jeg har så tynt og glatt hår fra før av

Skrevet

Håret mitt er blitt så tynt.. Jeg har mistet masse(!!) hår. Ser ikke ut:( Jeg har tynt hår i utgangspunktet så hvis jeg ikke føner håret mitt tørt ser det ut som håret mitt er limt fast til hodebunnen. Det er helt grusomt.

Mistet mest rundt 4-6 mnd etter fødsel, men jeg mister enda hår og det er snart 8 mnd siden jeg fikk lillegutt.. Det er så ille at jeg synes jeg ser skallen min i luggen:/ Jeg ser rett og slett syk ut.

Skrevet

Jeg har også røytet vanvittig nå i 2 mnd, men ser endelig ut til at det har stoppet opp. Tror det er noe med at kroppen kommer mere i normal gjenge etter fødsel. Jeg mistet ikke et hårstrå mens jeg var gravid. Virker som om universet har tatt igjen nå. Glad for at jeg har så tykt hår i utgangspunktet...

Skrevet

Finner hår over alt jeg! Har aldri mistet så mye hår som nå. I tillegg vokser det nesten ikke. Var hos frisøren og klippet meg. 3 mnd siden sist og all etterveksten måtte klippes vekk fordi det var slitt. I løpet av det siste året har ikke håret blitt noe lengre :(

Skrevet

Røyta masse i ca 4 mnd jeg og. Røyta på meg viker av alle ting! ca 4 cm lange heslige viker :-S De har begynt å gro ut nå, men 1 cm lsngt hår det er IKKE pent! :-S

Ser ut som om jeg har barbert på meg viker for så å la det gro ut igjenn :-S

Skrevet

Jeg har forstått det slik at man i graviditeten mister veldig lite hår (mye mindre enn vanlig). Opplever selv at det stemmer for min del. Noen mnd etter fødselen (3 mnd for min del) begynner plutselig mye av håret å komme i "fellefase" samtidig og vi ser resultatet i sluket på badet, børsten og hår som fester seg til minstens ullpysj og hender.

Jeg pleier derfor å spare håret når jeg er gravid. Hadde veldig tykt (for meg) og langt hår på slutten av svangerskapet denne gangen. Nå er imidlertid fellinga i full gang og for en uke siden klippet jeg av 15 cm. Det hjelper at hårene som plutselig ligger over alt ikke er så lange.

Håret vokser ut igjen og da kan det se litt pussig ut å ha hestehale med en ring av korte hår rundt hele hodet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...