Gå til innhold

Mannen har ikke kommet hjem.. enda..

Anbefalte innlegg

Mannen reiste bort på fredag, og skulle kommet hjem før noen timer siden.

Han reiste 30 mil og skulle på en hytte, har heller ikke hørt noe fra han siden igår tidlig (klokka 4)

Jeg har ringt og sendt meldinger. Prøvd å ikke virke desperat heller, Men.

Kan jo hende det har blitt forsinkelser og mobiln ikke har strøm..

Får fortsatt bare prøve å ringe han innimellom og vente noen timer til..

Så får jeg heller løpe rundt som en forvirra høne om han ikke lager noe lyd eller kommer hjem i løpet av kvelden.

Får ikke til å roe meg helt ned heller..

Noen som har fine råd til å roe ned litt og få tankene på at han snart er like rundt hjørnet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142904188-mannen-har-ikke-kommet-hjem-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke desperat?

Han ringer deg vel opp igjen når han ser at du har ringt? Bare tull å kave seg opp og ringe hundre ganger, blir mer masete enn noe annet.

Du skal se at han er på vei hjem men er nok litt forsinket pga ferjen eller kø, mange som reiser hjem fra hyttetur på søndagene.

Så ta det med ro HI, ikke vits i å kave seg opp.

Joda, Han gjør vel det. Og nei, har ikke ringt hundre ganger heller.

2 ganger har jeg ringt, og det av disse grunner : Lurte på om han kom når han saog litt andre ting og andre gangen, fordi sønnen ville prate med han.

HI.

Ja, han pleier å komme hjem til den tiden han sier, og om det er kø eller noen forsinkelser sender han enten melding eller ringer.

Ja, men vil ikke stresse meg opp, Så prøver å la det gå litt i mellom hver gang jeg ringer, hehe..

HI.

Annonse

HI, mente ikke bokstavelig talt at du ringer hundre ganger, men du sier selv i innlegget ditt at du kommer til å ringe ham av og på, tenkte det blir å overdrive siden du allerede har ringt ham og sendt sms.

Det er lov å være bekymret og alt er nok ok, sønnen kan jo snakke med ham når han ringer opp igjen?

Så lenge mannen din ikke er alene langt inne i en skog så hadde jeg ikke bekymret meg så altfor mye.

Han har ikke kommet enda nei..

Har tatt kontakt med kona til han ene, som var med på hytteturen. Han hadde heller ikke kommet hjem. Men, gitt beskjed om at han kom noen timer senere. Og de har bare en bil, så da kommer nok mannen min også om ikke så lenge!

Sønnen skulle legge seg, og ville derfor si god natt til faren.

Men nå vet jeg ihvertfall at jeg kan slappe av :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...