Gå til innhold

Fikk dere bilde fra tidlig UL? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg skal på tidlig UL i morgen, gleder meg ! <3 Er i uke 8...

Lurer på om jeg får med meg bilde, er det vanlig? Mannen skal ikke være med skjønner dere, og det hadde jo vært litt stas å komt hjem med et bilde:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:)

jeg har jo mamma som tar ul på meg, men jeg fikk med meg bilder fra uke 11+2..du får nok det du også hvis du spørr..men alt er vel ikke ferdig utviklet i uke 8, men d er jo en liten reke der inne:)

det er stort med ul, lykke til :)masse å glede deg til

Skrevet

Jaa, æ fikk begge ukan æ va på tidlig ul. det e kjempestas uansett om det e så tidlig at det ikke ligne på aint enn en reke. det e jo babyen likavell :P

Skrevet

Ja jeg fikk bilde begge gangene jeg var på tidlig, ca 9 uker og 10, morsomt å se, :) lykke til.

Skrevet

Jeg fikk med bilde, hadde ul i uke 6! :)

Skrevet

Jeg fikk bilde da jeg var på tidlig UL 9+3 i alle fall, men jeg måtte spørre etter det da, og fikk bare ett...fikk 4 bilder på ordinær UL :)

Men var koslig å se, hadde fått babyformen :)

Skrevet

YES, så bra da:) Vet at babyen ser ut som en reke, men det gjør ikke noe, hehe, er jo fremdeles babyen ;)

Skrevet

Kjæresten min spurte etter å få det første gangen, andre gangen kom de etter oss etterpå og spurte om vi ville ha det :) Så er bare å spørre, fikk alle fire begge gangene vi. Er klart det er stas uansett, lille gullet som ligger der :-D

Skrevet

Er du kommet langt forresten`? så tydelig at det var et barn med hode armer og alt i uke 10 :) uke 9 var det mindre tydelig men så jo da også hva som var hode og hva som var kropp.

Skrevet

Jeg fikk både "vanlige" bilder, 3D-bilder og video da jeg var på UL i uke 12. Eller... "fikk" og "fikk"...det fulgte med i prisen (1500,-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...