Gå til innhold

hvor lenge har dere prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min 5pp...ikm om 4 dager.LEI!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er lei, men det er det faktisk ingen grunn til i 5 pp. Sorry at jeg sier det....

Er selv i pp 25.

Men uansett ønsker jeg deg lykke til mum3<3 for det er jo mye "slit".....Særlig det å vente....Håper ikke tanta kommer om 4 dager da!

Skrevet

Er bare i 2pp nå, men med forrige prøvde vi i 5 år. Så skjønner godt dette med å bli lei, ja... :-b

Krysser fingrene for deg! Gjennomsnittet er vel å bli gravid etter 6 mnd med sex 4 ganger i uka rundt EL, så du skal se det skjer snart ;-)

Skrevet

Hei :)

Vi har prøvd i ca 15 måneder, er snart ferdig utredet for barnløshet. Går på Pergo nå og dersom ikke spiren sitter innen 6-8 måneder blir det prøverør på oss..

Skrevet

Hei

Kanskje snart<3 86: Håper pergo hjelper for dere så du snart har en voksende mage, skal krysse fingrene for deg! :)

Har også prøvd i 15pp med en MA i juni. Håper virkelig at det blir noe snart eller blir det legebesøk her også. Ikm om 6 dager!!

Skrevet

Jeg er i min 4 pp, men har prøvd i 8 måneder nå. håper spiren sitter denne gangen! ikm om 5 dager :)

Skrevet

Er i 6 pp. Ikm er om 4 dager (altså fredag 18.feb)

Skrevet

Vi hadde prøvd i 12 pp før jeg ble gravid men den satt ikke.....så er vel i 13 pp nå da: Ikm 18 feb.

Skrevet

Har prøvd i 7mnd, men har bare hatt mensen en gang siden p-pilleslutt så er "bare" i min 2pp... Men når hver syklus har vært på over 100dager så er det ikke bare bare... Ville heller vært 7pp sånn som er normalt..

Skrevet

Hopper over i 3 pp i dag siden tanta kom etter 85 dager.. har vært uten p-piller siden sept. 10,men har uregelmessig mens pga. pcos så ikke fått prøvd så mye.

Skrevet

Vier i 10 pp, etter en SA i slutten av mai. Det er nr tre vi prøver på. Er glad vi har de to andre iallefall!

Skrevet

Prøver fortsatt på nr 4 etter 15 pp. Har EL av meg selv og stabile sykluser og mannen er det heller ingen feil på så ting tar bare tid..:-)

Skrevet

Går inn i min 3 pp der vi har prøvd aktivt. Tok ut spiralen i september. Tok 3 pp'er før førstemann satt, men jeg stresser litt fordi jeg begynner å bli litt "gammel" (snart 36).

Skrevet

er i min 6 pp...prøver på barn nr 1.

Skrevet

Håper jeg treffer på 3 pp neste gang. (sept/okt)

Traff på 1. pp med nr 1. Fikk litt sjokk da jeg faktisk trodde vi skulle prøve rundt 1/2 år før det egentlig skulle klaffe.

Lykke til jenter. Jeg beundrer deres stå-på-mot.

får inderlig håpe spiren sitter snart!:)

Skrevet

Vi har prøvd siden mai på vår første.. Men jeg har omtrent ikke noen syklus å forholde meg til.. Har nettopp fått konstatert pcos, men håper det klaffer snart likevel :-)

Masse lykke til til alle! :)

Skrevet

siden april 2010

Skrevet

Vi er i vår 2pp (Bomma på el i 1pp). Har IKM i uke 10 (tror jeg..) så det blir spennende å se om spiren sitter denne gangen :)

Skrevet

3 år.:(

Hadde en Missed abortion i desember, eggløsning igjen nå i helgen testet med eggløsningstes, så vi er veldig spente nå siden legene mener vi har bommet på hver eggløsning i 3 år..

Skrevet

Vi er i 4 pp.. har ikm rundt 28.. men har denne gangen valgt å ikke kjøpe inn tester eller noenting.. Har dessuten begynt å spotte, så tviler på at det er noe på gang her. Vi drar i tillegg på hyttetur på onsdag, så vil ikke teste før jeg kommer hjem. ;P Neida, sist jeg ble gravid så hadde jeg så på følelsen at jeg var gravid, så da valgte jeg å ikke drikke. har ikke den følelsen nå, så da er jeg ikke bekymret. :)

Skrevet

Er i 7 pp. Har vanlige sykluser, men spotter fra 6-7 dpo. Har hatt en hysteroskopi, og livmor er i super form. Så det tar allikevel tid....

Skrevet

Dette er vår 4 pp. Har sykluser på 28-30 dager. Dårlig med forsøk denne ppen grunnet soppinfeksjon..jippi..(Tips; IKKE sov med spermen i deg gjennom natta). En gang dagen før el, men dett var dett. Forventer nok at det blir endel pper til.

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

fjerna spiralen i slutten av januar, og har nettopp hatt mensen, så da blir det vel pp 1 nå? Prøver på nummer 4 med ny mann :) Håper på full treff fort, de andre har sittet på 1 pp og 2 pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...