avventende:P Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Er 37 uker på vei og holder på å få på plass babytingene, skal virkelig alt vaskes, dyner osv?
FrøkenHøygravid! Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har i allefall vasket alt som går an å få vaska =P vet ikke om det er noe fasit svar i det hehe
**Lykke** Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Jeg vasket som en gal med nr en Nå har jeg litt mer roen så jeg vasker dyner og madrasse osv(etter anbefaling fra krybbedødforeningen) og klær som er innerst på kroppen, resten lar jeg være, det er jo bare og vaske etterpå hvis det skule vise seg at barnet er allergisk
Babyønske �� Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Jeg vasker ikke det som ikke er i direkte kontakt med babyen. F eks nye dyner som det skal trekk utenpå. Lufter de godt. Samme med madrass og lammeskinn Nå når det jeg har har vært i bruk av en fra før, vasker jeg det som kan vaskes. Vasker heller ikke sengekant eller sengehimmel til sengen når det er nytt. Men sengetøy som laken og dynetrekk, bør vaskes to ganger før første bruk.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Jeg vasker alt som kan vaskes av det som arves fra storesøster, samt den nye overmadrassen. Nye klær og sengetøy vasker jeg også, men ikke ny sengekant. Har vasket lammeskinnet, men det igjen fordi storesøster har brukt det. Ny dyne kommer nok også til å bli vasket og tromlet, for sikkerhets skyld. Tilbringer mange timer under dyna, og det koster meg ikke mange kalorier å vaske den. Og med tørketrommel og vaskeballer er den jo god som ny etterpå. Så alt i alt så vaskes vel stort sett det meste som kan vaskes her, ja (Skal sies at jeg er sykmeldt og kjeder meg litt hjemme, så kanskje noe av vaskemanien ligger der )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå