Gå til innhold

hvordan går det med knipingen jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kniper når jeg husker det, huff, vet at jeg burde knipe mere, men glemmer det liksom.

Kan ikke knipe av strålen enda og det er 3,5 mnd siden fødsel.

Ikke så godt når jeg nyser heller, må krysse beina :/

Hvordan ligger dere ann?

Er det bare meg som snart må ha tena lady hvis jeg ikke skjerper meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig godt å høre at vi er flere:) Under svangerskapet gjorde jeg knipeøvelser hele tiden, men nå glemmer jeg av det. Når jeg gjør det så kjenner jeg at musklene ikke er helt på plass enda nei.. Litt over 2 måneder siden fødselen. Trenger ikke tena enda så får vel skjerpe meg så jeg slipper det :)

Skrevet

Går ikke så godt nei..... glemmer det jeg også, så må skjerpe meg assa, hehe... godt å bli minnet på det, haha, knip, knip, knip...

Skrevet

Jeg har vel knipi ett par ganger i hvert svangerskap (to stk) å prøvd å liksom huske på det etterpå, men neeida.. Jeg syns det gir en så ekkel følelse i underlivet når jeg kniper! Blir sånn uggen, hahaha.. Så jeg får meg ikke til å gjøre det.. Men jeg kan slå av og på urinstrålen som jeg vil, haha, å jeg lekker ikke når jeg nyser eller noe, så jeg har heldivis ikke problemer som tilsier at jeg viirkelig burde skjerpe meg.. Er kanskje derfor motivasjonen ikke er helt på topp heller? :P

Skrevet

Takk for påminnelsen :P

Skal skjerpe meg!

Det var vel svar nok i seg selv..

Skrevet

Det er kjedelig å knipe og enig i at man får en uggen følelse av det, hehe :)

Men NÅ er mitt nye mål å knipe knipe knipe :)

Kniper her jeg sitter nå :D

Skrevet

Thanks for reminding me!! Har vært skikkelig dårlig med knipingen i det siste...

Var flink etter forrige fødsel (og nå i siste svangerskap), men etter fødsel har det vært lite.. Får gjenoppta den rutinen jeg hadde før, knipe 8x8 under hver tannpuss :) (og litt ellers også ) :))

Skrevet

7 uker siden fødsel og det går dårlig med knipinga. Sist gang jeg fødte (for 16 mnd siden), startet jeg ganske bra med å knipe 10x3 per dag. Det dabbet jo selvsagt av ganske fort. Gjorde det hver gang jeg var på do.

Nå har jeg ikke tid til å huske på det en gang. Men prøver å knipe litt hver gang jeg kommer på det, men det er langt ifra nok. (kniper litt nå forresten..hehe)

Tror jeg må henge opp en post-it lapp på do nå, hvor det står KNIP!!

Skrevet

får håpe de begynner med bleiekrig priser på tena lady for oss ikke knipende jenter/damer :D

Skrevet

Hahahaha:D:D

Skrevet

Stemmer for tilbud på tena lady jeg også!

Er elendig på knipeøvelsene. Får til en grei rutine på de (øvelser 2 ganger om dagen eller noe sånt), holder de et par dager så helt totalt stopp. Tar noen av og til, men merker det altfor godt når jeg ikke har tatt nok knipeøvelser, blir liksom så tungt å ta at jeg rett og slett dropper det.. Dumt.. Jeg merker allerede nå at det er litt skummelt å hoste for mye, kan hende at det lekker litt.

Men kan dele et tips jeg fikk av en sykepleier når jeg og jenta mi var på sykehus etter at hun ble født; knip hver gang du reiser deg opp fra en stol o.l. og når du setter deg ned. Uansett er det på kjøkkenstolen, sofaen eller bilen.

Det blir ihvertfall mange ganger om dagen, tror det er ganske bra å gjøre for oss utålmodige sjeler:) Men så er det bare å huske det hver gang da..

Skrevet

Dårlig her også... Ikke bra! Men lekker gudsjelov ingenting og kan knipe av strålen! :) Jeg fikk et tips av gynekologen min. Han sa at hver gang det var nyheter på tv eller radio, skulle jeg knipe 3 x 10 stk! Kanskje det kan hjelpe oss å huske det? Han er litt av en morsom fyr og sa: "Husk hva dr. Hancke sa! Nyheter 0 knip! " Må le litt! :D

Skrevet

Hmm, æsj måtte du ta opp dette? ;)

Jeg må knipe når jeg hoster og der omtrent det jeg har "trent" Er snart fire mnd siden fødsel. Jeg har ikke prøvd å knipe av strålen ved dobesøk, det må jeg prøve.

Rett etter fødsel og flere uker mener jeg, var det så løst der nede at jeg lagde lyd når jeg gikk, det har heldighvis bedret seg!! ;)

Skrevet

hehe, unnskyld at jeg måtte le litt nå :)

huff vi er en tragisk "løs" gjeng, lurer på om det er håp for oss?

har forresten glemt alt om kniping idag.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...