Gå til innhold

bekkenløsningsymtomer borte ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt bekkenløsning siden uke 16,har nesten ikke klart å bevege meg,har mest bare ligget på sofaen pga smerter.

men plutselig i går skjedde det noe,jeg kunne gå nesten normalt,nesten ingen smerter,var tilogmed ute og gikk tur på 35 min i dag.det har jeg ikke kunnet siden før jul :)er i uke 38 med 11 dagen til termin.noen med samme erfaring dær ute ??hva skjer ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange blir mye bedre i bekkenet når hodet festes, og bidrar til å stabilisere bekkenet.

Men vær obs på at selv om ting ikke gjør vondt lenger kan du bidra til at det blir verre etter fødsel hvis du overdriver aktivitetsnivået ditt nå...

Skrevet

Jeg opplevde det samme i uke 30 - og det viste seg at hodet hadde festet seg da. :)

Desverre har diverse omstendigheter med storesøster og skader+ sykdom gjort at jeg har tatt noen vonde bevegelser som har fått bekkenet i protest igjen.

Men jeg ville satt en finger på hodet som har festet seg hos deg :)

Når jeg gikk med førstemann ble bekkenet mitt verre da hodet festet seg i uke 36, men ble plutselig bedre ca en uke før fødsel :) Aner ikke hvorfor, men.. Kanskje det er fødsel i sikte ;) Nei, skal ikke gi deg falske forhåpninger her, men du har jo ikke lenge igjen uansett :)

Lykke til, og vær forsiktig med bevegelsene selv om det er bedre :))

Skrevet

Hei, enig med alle de andre svarene. Når hodet legger seg ned, trenger ikke nødvendigvis å ha festet seg, så stabiliserer det bekkenet og for noen går smertene over. Med mine to første skjedde dette to uker før, de beste to ukene av svangerskapet for meg. Nå har tulla ligget med hodet ned i tre uker alt og festet seg i forrige uke. Hodet er festet og det er fortsatt fire uker igjen!! Helt himmelsk å slippe bekkensmertene og i så mange uker da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...