Februargutten Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Nå har jeg spist eplekake med med masse kanel, og rømmegrøt med kanel. Så er det bare å vente å se om det kan ha noen effekt på fødsel... 3 dager til termin, og har lyst på babyen min NÅ!!!
FrøkenHøygravid! Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 hehehe Har det funket enda eller ? tørr ikke jeg hehe men må inrømme jeg fikk veldig lyst på eplekake av å lese innlegget ditt =)
Februargutten Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2011 Kanel skal visst kunne sett igang fødselen, men her skjer det ingenting enda
FrøkenHøygravid! Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Hmmm :/ kjedelig man for jo litt forhåpninger når man prøver sånt også hehe driver å prøver bringebærblad te ( mest fordi jeg rett og slett bare elsker en kopp te hver kveld hehe) men den har heller ikke funket så langt
morlill Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Hører ikke til her inne, men ville bare informere dere.... er ikke bra med for mye kanel! http://www.dinmat.no/Temasider/Artikler/Mat-og-helse/Risikomat/Spiser-du-for-mye-kanel
Februargutten Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2011 Takk, morill, men jeg vil tro det går helt fint når det er snakk om i en begrenset periode Bringebærbladte setter vel ikke igang fødsel, men hjelper til med modning av livmoren?
FrøkenHøygravid! Skrevet 14. februar 2011 #8 Skrevet 14. februar 2011 ja er jo derfor jeg drekker det kun for forebyggende =) men det + sex burde da klare å gjøre susen Men til syvende og sist så er det jo babyen som bestemmer hehe
Februargutten Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2011 Jeg kan i allefall avkrefte kanel for min del. Sitter her fortsatt uten et eneste tegn til at fødsel nærmer seg
FrøkenHøygravid! Skrevet 14. februar 2011 #10 Skrevet 14. februar 2011 uff kjedelig :/ hehe da får du skru på musikken på full guffe og danse og sprette rundt på stue gulvet
fox`y Skrevet 14. februar 2011 #11 Skrevet 14. februar 2011 funket på meg me mine 2 gutter, spiste rømmegrøt m/masse kanel dagen før + sterk mat:) å en rask spassertur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå