Oktobermamma:) + spire Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 På besøk fra 1. trimester. Prøver meg her jeg. Skal føde i Oslo og klarer ikke å velge mellom Riksen og Ullevål, håper at dere kan hjelpe meg litt med valget... Takk
LykkeligmedBabY Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Riksen:) Kan ikke skryte nok av de dyktige jordmødrene der.
addaadda Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Hei!! Har ikke selv født før, men har vært med på min søsters fødsler på ullevål og jobber selv i tilknytning til føden på riksen. Og vi i Oslo er heldige. Begge sykehusene er veldig bra, kvalitet og sikkerhet. Forskjellen på riksen og ullevål er at på ullevål har man pasient hotellet hvis man ønsker det og det er flere avdelinger med og uten kjemisk smertelindring. Ellers kan man på begge sykehusene møte på jordmødre som man klikker eller ikke klikker med, det er jo snakk om kjemi, men de aller fleste av de har god kvalitet og erafing. Hvis du skal søke på riksen bør du være ute tidlig, plassene fylles opp raskt da de må sette av plasser til sykemødre og mødre som bærer på barn med hjertefeil og andre missdannelser. lykke til
to til tre Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Jeg skal på ABC på Ullevål. Har 3 uker igjen til termin, så har jo ikke prøvd å føde der enda, men er kjempefornøyd med oppfølgingen der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå