hedgechok Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Min lille jenta på 7 mnd bruker fortsatt flaskesmukk (flasketopp) med 2 hull. Vi bruker Avent flasker. Men det er jo på tiden å gå over til flaskesmukk med 3/4 hull. Jeg prøvde, men det renner over, og Biteliten blir frustrert! Har noen opplevd det? Tenkte at det er jo kjekt å begynner med "flere hull", for da lærer hun fortere å drikke fra tuttekopp..
bitthen Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 min er snart 8 mnd og foretrekker 2 hull i smokken. Han har tutekopp, men strever mye med den, renner mye over. Veksler litt på 2 og 3 hull i smokken, og han tar 3 bedre nå, men det har vært en lang prosess da Bruker 3 på vann og saft foreløpig. Jeg bruker skru på flaskesmokken på tutekoppen, så kan han holde selv uansett. Når han gidder holde da
hedgechok Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2011 Så vi må bare prøve, prøve og prøve... Samme her med tutekopp! Jeg gir vann og saft i den, men hun foretrekker både melk og flaske og 2 hull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå