Gå til innhold

17 dager igjen og fryktelig kvalm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke å syte og være negativ men idag bare må jeg :-) Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli veldig klar for å få hilse på lillegutt! De siste to drøye ukene, har kvalmen kommet og gått hele tiden, og det tapper meg fryktelig for de "få" kreftene jeg har igjen om dagen. Er liksom ikke sånn i oppkastmodus, men uggen store deler av dagen. Og uggenheten sitter i mellomgulvet, så det er nok helt normalt, men dog slitomt. I tillegg sliter jeg med en kraftig hoste, som jeg har hatt siden november. Håper virkelig det bare er kroppen som er såpass sliten nå om dagen, sånn at den kommer til å bli frisk når babyen kommer.

Flere som har fått kvalmen tilbake??

Ønsker alle alleredemammaer en fin morsdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt det siden jeg hadde ca tre uker igjen.. kommer og går, men blitt bedre igjen nå mot slutten det med kvalmen for min del... termin i dag så:) blir kanskje bedre om noen dager hvis du er heldig, men er jo trangt så ikke rart en blir litt uvel på slutten...

Skrevet

Ja huff jeg har også fått kvalmen tilbake, vart ca 2 uker og 30 dager igjen til termin:(

Håper virkelig det ikke blir verre, var så heldig å slapp kvalme i 1. tri, teit om det kommer for fullt nå :(:(:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...