Tupsi :) Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Da skjedde det igjen..... Hadde en SA i juli da var jeg 12+3. Tenkte da at alt har en mening og tok det hele veldig greit. Vi var bestemt på å prøve igjen fort og ny spire satt november 2010. Har hatt litt små blødninger dette svangerskapet og har fått 3 tidlige UL. På den første i uke 7 sa de at de trodde det kunne være en tvilling som ikke hadde utviklet seg siden de så 2 "poser" der inne, den ene tom. På den andre i uke 10 var alt bra,men kunne være forbreredt på å blø litt siden de så litt blod i livmoren min. På den tredje i uke 13. Alt var bare bra med baby og den vokste som den skulle og hun kunne ikke se noen avvik. Fortsatt litt blod, men det var noe jeg måtte regne med! Jeg har jo mere enn mindre hatt blødninger siden uke 6. 4 dager etter UL så begynte jeg og blø en god del, ringte fast legen som ringte gyn! Vakthavende på gyn skulle ringe meg å avtale tid jeg skulle komme! Men det rakk de aldri........... Etter ca 30min kom det masse blod og klomper. I det jeg gikk på do skulle jeg bare få bort bindet og noe av klompene før jeg satte meg! Da jeg bøyde meg ned så jeg ett hode og 2 armer hengene mellom bena mine. Tok tak i fosteret og la det i papir. Klarte ikke å kaste det i do.Herregud, det var da bare 4 dager siden de sa at alt var bare bra!!! Tok med lille venn hjem og visste ikke helt hva vi skulle gjøre med det! Er helt sykt å se hvor ferdig foster er i uke 13. Alt er på plass, de skal bare vokse seg større. Reiste på sykehuset med det, der skulle de ordne så det kommer på en anonym minnelund. Synes det er tragisk, men verdig! Det eneste jeg angrer på nå er at jeg ikke tok bilder! Er helt knust av sorg!! Men det kommer seg vel med tiden! Er det noen her som har opplevd liknende??
helixxx Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Kjære deg. Så utruleg fær opplevelse!!!!! Har sjølv mista 3 gangar, den siste i veke 16 (men heldigvis synest eg så vart den skrapa ut under narkose). Føler med deg!!!! På sidene for habituell abort finner du fleire uvirkelege liknande historier. Håpar du tør å prøve igjen og at du lykkast!
Barbarella og froskebarna Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 åh, herregud, det må ha vært forferdelig traumatisk for deg!! Jeg har aldri mistet så sent, men som Helixx sier er det flere som har det på forumet for habituell abort. Hva slags oppfølging får du nå? Stor klem
Tupsi :) Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2011 Takk for omtanke dere to. Har vært inne på siden habituell abort og ser det er en del liknende der! Huff så fælt. Tenker at det må være verre å miste så sent som i uke 27 feks. Formen begynner å komme seg litt, men det har vært noen tøffe dager. Jobb igjen på mandag, så da er det tilbake til hverdagen. Har ikke fått sykmelding lenger enn ut den uka her. Oppfølging?? Hva er det?? Heller dårlig!! Eneste jeg får beskjed om er at det er såpass vanlig å miste 2 ganger.så får ikke noen undersøkelser av meg eller fosteret. Har vært på sykehuset å fått en gu for å sjekke om alt er ute og skal tilbake dit på kontroll om 1ukes tid. Klem
Skrømti Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Hei. Jeg ville bare si at historien din grep meg virkelig. Fikk tårer i øynene. Så fæl opplevelse for deg. Gå gjennom alle de ukene med blødning og bekymre seg for det, og så skulle det ende slik! Ønsker deg alt god videre, og at det lykkes neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå