Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære tar med seg det lille bøllefrøet vårt ut i stuen hver morgen slik at jeg skal få noen timer med "alenesøvn". Da gir han lillegutt frokost, som er morsmelk jeg har pumpet ut. I tillegg har vi en "frikveld" hver per uke, som jeg bruker til å spise middag og drikke litt vin med venninner. Da får også lillegutt flaske med morsmelk. Med andre ord: Jeg må pumpe MYE! :-)

Når bruker jeg Avent elektrisk pumpe, men må bruke to omganger med pumping på å fylle ett beger på 110-160 ml (som holder til en frokost). Jeg pumper stort sett samtidig som jeg ammer ham, da går det mye fortere enn hvis jeg pumper "på egen hånd". Men er det noen som har tips om pumper som er mer effektive? Mener å huske å ha lest om en her inne som nevnte en dobbelpumpe som fikk ut hundrevis av ml hver gang.. he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om det er Medela som har dobbeltpumpe. har brukt det merket selv og er kjempefornøyd:)

Skrevet

Brukte Medela jeg og. Var kjempe fornøyd. Lånte hos ammehjelpere på www.ammehjelpen.no

Skrevet

Medela har en dobbeltpumpe som skal være veldig god ja, men selv har jeg vært svært fornøyd med den enkle også- Medela Swing heter den (pumpet og ga flaske i en måned før jeg tilslutt måtte gi opp ammingen med eldstejenta)

Skrevet

Jeg har ameda lactaline, dobbel pumpe. selges på ammehjelpen. samme merke som sykehus bruker. kjempefornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...