Gå til innhold

Sutreinnlegg: strekkmerker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sååå heldig og ikke fått et eneste strekkmerke hele graviditeten, men nå popper de opp som hissige røde djeveler overalt på magen i siste måned. Vet at det ikke er noe å gjøre med dem og at de er en liten pris å betale for å bli mamma, men jeg hadde håpet å slippe unna :( Synes alle kvisene på ryggen er ille nok! Trengte å bare sutre litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart du får lov til å sutre! Sutre, syte, klage, skrike og være litt sinna.

Har ikke fått noen strekkmerker, men beina mine har blitt 20 år eldre dette svangerskapet. Har sprengte blodkar på begge leggene i et område som en kaffeskål, og et par åreknuter som begynner godt inni det aller helligste og snor seg som en slange med celulitter nedover begge lårene, på oversiden av kneskålen, og slutter i en snurr midt på leggene bak. Skikkelig vondt gjør de også...

Hurra ;P

Jeg blir helt deppa bare av å tenke på sommeren, men kan jo gjemme meg bak en lekker barnevogn, og angriper leggene med selvbruningskrem så snart temperaturen bikker 20 varme.

Det er synd disse barna ikke skjønner hvor heldige de er før de selv får barn ;) Men mannen min synes synd på meg da, og jeg suuuger til meg sympatien, så da sender jeg en god dose med sympati til deg også!!!

Skrevet

Takk Tina, iblant trenger man rett og slett å være litt stakkars, så kan man heller se tilbake å le av det etterpå hehe

Åreknuter er ikke noe morro nei, ksesesong en stund til, godt at det er langbumen prøv Orudis salve fra apoteket når fødselen er overstått.

Vi får krysse fingrene for at det ikke dukker opp noen flere irritasjonsmomenter før løpet er overstått :)

Skrevet

Bare til å sutre så mye du vil!! Var i samme båt som deg, trodde jeg slapp unna med strekkmerker, vertfall mye! Har ikke hatt et strekk merke på kroppen...helt til først et lite i uke 30, og da nistirret jeg på hele kroppen for å finne:P Nå er jeg 40 uker på vei og magen ser ut som et verdenskart!!!! :( Men, men....det er nok verdt d! :)

Skrevet

Har sluppet unna strekkmerker i to svangerskap og hadde ikkje tenke å få flere enn to barn. Men så blir jeg gravid igjen og jammen meg så kom ikke strekkmerkene også denne gangen, er litt sutrete jeg også skal jeg si deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...