Gå til innhold

hvordan få i hostesaft på 2-3åringer?

Anbefalte innlegg

har en gutt som bare spytter ut alt som jeg får i munnen på han, av 5ml så får han bare i seg 1ml. har prøvd å blandt det sammen med saft, men han kjenner smaken av hostesaften med en gang.. hva kan jeg blande det sammen med så han ikke kjenner smaken? han har en veldig stygge hoste så nå haste det litt med å få det i han..

Fortsetter under...

Hva slags hostesaft bruker du? Jeg ber alltid legen min om en respet på Bricanyl som jeg har stående i skapet i tilfelle hoste, den er søt så ikke noe prob å få i barna. Det herket som er å få kjøpt reseptfritt smaker jo høgg, så ikke noe rart i at barna ikke vil drikke det. Eller så har vi et glass med god drikke ved siden av, sånn at barnet kan skylde ned den kjipe smaken..

har både bisolvon og solvipect, men ungen nekte å ha det i munnen.. uansett om vi snur han opp ned for å få i han medisinen så klare han å spytte ut alt igjen.. han har nettopp fylt 2år, så han er en liten stae gutt:) men er ikke bricanyl astmamedisin?

Kan jeg spør hva slags hoste Bricanyl hjelper mot? Er d mot tørrhoste eller mot slimhoste? Har en gutt som er ofte forkjøla og nå han han begynt igjen.. Skal til legen med han til onsdag så kan kanskje be om resept på den da? Hva med Cosylan? Noen som vet? Min er forresten 2 år i april...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...