Gå til innhold

Å neiiiii, blitt superforkjøla :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blitt skikkelig forkjøla jeg, er pottetett, det verker i hodet og bak øynene, nesa renner og renner og fått så halsvondt og masse slim så har nesten ikke stemme igjen. Har hostekuler de luxe som ender med brekninger og oppkast av slim, stakkars babyen min, får så mye kynnere når jeg hoster sånn... Flere som har pådratt seg skikkelig kraftig forkjølelse nå på slutten av svangerskapet? Noen tips til å bli fort kvitt dette? Noe jeg kan bruke for å lette symptomene? Måtte bare ta en paracet i går... Er forresten i uke 30. Håper noen har noen gode tips til å lette tilværelsen som totalt sengeliggende og utmattet nå ;)

Ha en ellers riktig fin dag jenter og gratulerer med dagen :)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har blitt forkjøla jeg også...tett nese som renner og vondt i hode og halsen... har 29 dager til termin så håper jeg blir frisk til da,siden det nok ikke er så lett å puste å pese i denne tilstanden hehe

Skrevet

Kjenner til dette jeg og, har dessverre ikke noen gode råd da jeg har hatt det i fire uker nå :(

Men ville ønske deg god bedring, jeg har forsåvidt begynt å bli bedre nå så håper at det gir seg fort nå.

Skrevet

Å ja, du har min fulle sympati. Ca uke 32 fikk jeg en deilig forkjølelse (for det kan jo ikke ha vært influensa, jeg hadde jo tatt vaksinen - hehe) som gled over i en ørebetennelse. Måtte ha to apocillinkurer på rekke og rad for å få bukt med dritten, og nå, seks uker senere, har jeg fremdeles slim i halsen og hørselen er ikke 100 % enda. Jepp, legen på legevakta fikk rett i at "det kunne nok ta litt lengre tid for meg som var gravid å bli i form igjen, i og med at slimhinnene blir så påvirket når man er gravid". Hurra! Men nå har jeg begynt å få sove igjen i det minste, så det er håp! Dette var kanskje ikke til så mye trøst, men dette går nok bra! Bare ta vare på deg selv, du! Og legen på legevakta beordra meg forresten både til å ta paracet og nesespray, så det gjorde jeg med "god" samvittighet...

God bedring!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...