Gå til innhold

andre som har blitt glemt i dag...?

Anbefalte innlegg

Bursdagen min glemte han... og det fikk han høre så det smalt. Og det burde sitte godt i hukommelsen. Men ikke godt nok tydeligvis for han har glemt meg igjen... og det knappe tre uker jeg fødte vårt andre barn. Ingen morsgave har jeg heller fått... I går fikk han gjøre sine ting i flere timer mens jeg hadde begge barna, i dag har han vært en tur innom jobben, altså plenty med tid til å kjøpe en skarve blolsterkvast. Jeg lager alltid ordentlig bursdag for ham og baker favorittkaka gang på gang, men det blir faen meg ikke å skje igjen!

Hvordan skal jeg gå fra her? Hvor lenge kan man være sint og hvordan skal han få rydde opp?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142903147-andre-som-har-blitt-glemt-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det mannens oppgave å kjøpe gaver og blomster? det er da vell barna som skal hedre foreldrene sine på disse dagene, og er de for små til å skjønne noe av dette så er det jo greit liksom....

Nå lager jeg jo kake til han sammen med barna på farsdag, men jeg passer jo på at det er klart at dette er bare noe jeg hjelper med, for han er ikke faren min og jeg er ikke mora hans. :P Det er ungene som lager det til pappaen sin. Jeg kjøpte inn browniespakker så han kan bake sammen med ungene til meg i ettermiddag, og han hjalp eldstemann å lage morsdagskort til meg :)

Annonse

Jeg ser den at jeg ikke er hans mor... men inntil eldste her i huset er gammel nok til å gjøre noe selv får hun hjelp til å lage farsdagskort og det er naturlig for meg å kjøpe en oppmerksomhet fra henne til han... Dersom ham var av oppfatningen at fars- og morsdag er komersielle greier hadde han neppe startet så fint ut første året med gaver og kort... ikke så rart da at jeg merker når jeg ikke får noe. Spurte han i går om ham visste hvilken dag det var i dag og han smilte og svarte morsdag. Hi

Ikke glemt akkurat, han sa gratulerer med dagen i morgen og spurte om jeg ville ha egg til frokost... Men han er generelt dårlig på slikt, han husket ikke på bursdagen min, selv om han egentlig er litt tilgitt det siden lillejenta vår ble født 5 dager før... Hadde 5-årsdag for et par dager siden, den ble heller ikke husket på, men så gjorde ikke jeg noe heller da... Men jeg lever fortsatt i lykkerusen av å ha blitt mamma og at alt går så bra, og han har ellers vært kjempeflink og holdt hus og hjem gåendes mens jeg stort sett har bodd i sofaen med ei lita jente som er veldig avhengig av mamman sin, så jeg overlever;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...