lbir Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Hei =) kan noen svare meg på hvordan dere har reagert på suprecure,starter på onsdag =)
MK73 Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Suprecur har omtrent de samme bivirkningene som Synarela. I mitt tilfelle så har bivirkningene som er listet i pakningsvedlegget slått til i mer eller mindre grad.
MK73 Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Det verste for meg var hodepinen, som i mitt tilfelle alltid var ganske ille. Så var jeg trett, sliten, uggen og hadde hetetokter i varierende grad :-) Bare å glede seg!
Høst72 Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har vært veldig heldig og ikke hatt noen bivirkninger av Suprecur i det hele tatt! Skal forhåpentligvis starte med Synarela på onsdag, dersom det er mulig å få tak i den ;-)
lbir Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2011 da får jeg håpe at jeg er like heldig som deg =) blir spennende dette her.lykke til videre =) L.
Tyui Skrevet 17. februar 2011 #7 Skrevet 17. februar 2011 jeg begyne på onsdag og er allerede uvel, rar smak lenge etter at jeg har spraya, hodepine og hetetokter..
lbir Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2011 ojj allerede,jeg har enda ikke merket noe,begynte på onsdag selv,så håper det forsetter sånn =) drikk mye vann,det hjelper nok på hodepinen =)
Heeii123 Skrevet 18. februar 2011 #9 Skrevet 18. februar 2011 Jeg begynte på synarela på mandag,og begynte igår å merke hetetokter,kvalme og krampe i magen, huff, skal over på suprecure etter den første flasken av synarela er tom,håper dette går over:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå