Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei =) kan noen svare meg på hvordan dere har reagert på suprecure,starter på onsdag =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Suprecur har omtrent de samme bivirkningene som Synarela. I mitt tilfelle så har bivirkningene som er listet i pakningsvedlegget slått til i mer eller mindre grad.

Skrevet

Det verste for meg var hodepinen, som i mitt tilfelle alltid var ganske ille. Så var jeg trett, sliten, uggen og hadde hetetokter i varierende grad :-) Bare å glede seg!

Skrevet

Jeg har vært veldig heldig og ikke hatt noen bivirkninger av Suprecur i det hele tatt! Skal forhåpentligvis starte med Synarela på onsdag, dersom det er mulig å få tak i den ;-)

Skrevet

da får jeg håpe at jeg er like heldig som deg =) blir spennende dette her.lykke til videre =) L.

Skrevet

jeg begyne på onsdag og er allerede uvel, rar smak lenge etter at jeg har spraya, hodepine og hetetokter..

Skrevet

ojj allerede,jeg har enda ikke merket noe,begynte på onsdag selv,så håper det forsetter sånn =) drikk mye vann,det hjelper nok på hodepinen =)

Skrevet

Jeg begynte på synarela på mandag,og begynte igår å merke hetetokter,kvalme og krampe i magen, huff, skal over på suprecure etter den første flasken av synarela er tom,håper dette går over:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...