Gå til innhold

ikm uke 7, symptomer

vår første 19 mnd prøving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tolker jo egentlig alt som er annerledes for positivt! Men er så redd for å bli skuffet så da må jeg krisemaksimere litt! Men det er håp så lenge tr holder seg unna! Lykke til til oss begge! Og alle andre her =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere, 9 dpo her, eneste symptom er veldig ømme upper, litt kløe på brystvorte, men det kan være PGA sluttet på pillen også har jeg lest. Ellers vondt I korsryggen. Ingen magevondt, det rumler av og til, er det det som kalles murringer Eller er det noe annet? 2pp her. Forrige måned trodde jeg vi fikk det til på første forsøk, men jeg tok to tester, en eltest og en graviditetstest, de var helt like og den som hadde to streker var el testen:) har testet siden 7dpo jeg, skikkelig tulling, men sånn blir det Jo når man vil ha nr 3:) skal teste I morgen på 10 dpo, da er det Jo mange som får positiv. Vi krysser fingre for en positiv uke før OSS alle :):) hvis ikke, prøver vi igjen!

Skrevet

Ps, glemte å si at ikm er 18.feb med el 4.feb, har 27 dagers sykluser

Skrevet

så spennende ! :) har også ikm 18 februar :) jeg er bare 8 dpo vet ikke helt når jeg skal ta første test :P har lite tro på at den viser positiv før uke 4-5..

Skrevet

Jeg er 12 DPO idag men kjenner ikke en eneste en symptom.

Veit ikke om det er bra eller ikke, det vil vel bare tida vise :)

Jeg har IKM 16 februar, hadde vært så deilig med en liten spire ;)

Jeg orker ikke teste før etter IKM, blir jo så super skuffa hver gang testen blir blenda hvit.

Hvordan går det med dere nå jenter?

Masse lykke til oss alle sammen!!

Skrevet

Jeg hadde korsryggsmerte i går men i dag kjenner jeg ingen ting apsolut ingen ting. Ingen øm/såre pupper,mensmurring tror det har gått rett vest.

Er 10 dpo i dag og skal ikkje teste før den 19 feb. Er redd for å bli skuffa men er starta med oppsyking at det blir neg test.

God og høre jeg ikke er alene.

Skrevet

Har ikke lenger forhåpninger om at jeg er gravid. Tok en test i dag, 5 dager til ikm, fikk på nytt denne sytrådtynne blå streken, men vet ikke heilt jeg. Symtomene er mindre også. Ennå litt vondt i magen og stikker litt, men det kan jo være pms. Og så har jeg vondt i hodet og i ryggen, men ikke korsryggen, har det liksom midt på ryggen, akkurat som jeg er sliten i ryggen, men jeg tisser en del, men tror jeg alltid gjør det før Tr. :( Huff nei i dag har jeg ikke en bra dag, begynner å bli skikkelig lei, men skal til legen på onsdag å begynne utredning, så kanskje det er hjelp å få, men akkurat i dag så føler jeg meg bare utslitt av dette og har bare lyst til å gi opp! :(

Skrevet

hoff ikke bra å høre at du har lyst å gi opp.. :( vent et par dager til å ta en ny test så ser du :) kanske du blir overasket ;)

Skrevet

Ja, tenkte å vente noen dager. Vet humøret blir bedre etter noen dager, men det er nå bare en av disse dagene, og synes det er blitt tungt å bli skuffet hver eneste mnd! Takk for omtanken! :)

Skrevet

Oi,oi,oi, jeg testet i dag også og skulle til å kaste den, så... Plutselig så jeg en svaaaaaak rosa strek!!! Den var veldig svak så jeg tørr ikke tro noe, men jeg har vært i søpla og sjekket flere ganger og det er ikke innbilning! Det er en strek der så vidt!!! Hååååper.....

Rime 15pp & 1 MA: Off, jeg skjønner godt at du er lei etter så lang tid, det er en skikkelig tålmodighetsprøve dette her! Men det er fortsatt 5 dager til ikm, så det er masse håp enda! Jeg heier på deg (oss)!!! Klem

Skrevet

Frida82: Takk skal du ha, jeg skal heie på deg og meg også! Hehehe!

Takker så mye for oppmuntring folkens, kjenner det hjelper, sambo er litt mer stille når det kommer til å snakke om dette, selv om jeg vet at han også blir lei seg, så har han bare ikke så lett for å utrykke det, så godt det finnes en plass jeg kan få ut det som er i tankene mine!!!

Lykke til videre alle sammen!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...