Gå til innhold

ikm uke 7, symptomer

vår første 19 mnd prøving

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 8 dpo nå men kjenner ingenting bortsett fra litt murring i livmor. Hvilke symptomer har dere så langt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 dpo her. Ømme bryster siden i forgårs, menssmerter siden 4-5 dpo :) :) spennende!!! Men så lurer jeg jo på om det alltid er sånn før mensen, men at jeg ikke kjenner etter til vanlig ;)

Skrevet

Så du har ikke kjent noe mere enda?

10 dpo her, dårlig med sypmtomer. Hadde 7-8 symptomer på dette tidspunktet forrige måned når jeg ikke var gravid, så det trenger ikke bety noe....håper vi!

Men er ufattelig trøtt da, sov i 12 timer natt og sleit VELDIG med å stå opp kl. 13....

Skrevet

Uff... Jeg har dessverre forhåpninger. Skikkelig kipt å tro at det har gått veien, må jeg si. Murrer som bare rakker'n i underetasjen og har gjort det de siste par dagene. Nesten identisk med menssmerter, men ingen mens. 11 dpo, så hadde jeg hatt en test, så hadde jeg svidd den av. Har fortsatt litt hvit utflod, men ikke som sist da det var ganske mye (om jeg husker rett da!). Man blir jo helt tullerusk, men jeg mener ganske bestemt at jeg adlri har kjent slik murring så mange dager før mens, annet enn da jeg ble gravid med Junior. GAAAAAAAAAAHHH! Fasan altså! Kjenner allerede at jeg er skuffet siden jeg helt sikker ikke er gravid *blæh* Føler meg gravid også, vet dere. Hadde satt penger på det, faktisk!

SOMEONE SHOOT ME!

Skrevet

Jeg vet så innmari hvordan du har det!!

Jeg har "bestemt meg" for at jeg ikke er gravid, fordi jeg blir så innmari knust av å ikke være det, men likvel så bare håper jeg og ønsker det så innderlig! Disse forhåpningene forsvinner ikke så lett....!

Blir nødt til å svi av en test i morgen......for ingenting. For ingen nytte, alle vet jo at den er negativ. Grr....

Skrevet

7 dpo i dag. Stakk til i høyre side 5 dpo. I går og i dag murringer i magen, øm i korsryggen, oppblåst, trøtt, trøtt, trøtt! Å det rare er at jeg alltid har sykt vondt i brystene fra ei uke før tr, men nå kjenner jeg ingenting.. Hadde pos el-test forrige søndag.

Skrevet

7 dpo i dag. Stakk til i høyre side 5 dpo. I går og i dag murringer i magen, øm i korsryggen, oppblåst, trøtt, trøtt, trøtt! Å det rare er at jeg alltid har sykt vondt i brystene fra ei uke før tr, men nå kjenner jeg ingenting.. Hadde pos el-test forrige søndag.

Skrevet

Hm, ja hva skal jeg si. 8dpo i dag, på fredag fikk jeg en følelse av at jeg var gravid og tok en test, tenkte ikke over at det var så lenge til ikm, sytråd tynn blå strek, tok en ny i går, litt tydligere strek, men fremdeles sytråd. Sambo så den også tydlig. I dag har jeg ikke testet.

Symtomer: Har hatt vondt i magen siden fredag, i går veldig trøtt og det samme i dag. I dag har jeg hatt halsbrann i heile dag. Bruker alltid å ha veldig vondt i puppene 1 uke før ikm, men det har jeg ikke no, bare ømme brystvorter. Så håper på at det er noe der inne, det stikker nesten hele tiden og det føles litt stramt ut, men tør liksom ikke helt å håpe. :( Har veldig lyst å ta en test i morra, men vet ikke ennå om jeg gjør det!

Lykke til videre jenter, håper vi alle får positive tester denne uken!! :)

Skrevet

jeg fikk og litt menssmerter 5 dpo :) jeg bruker aldri å ha symptomer som ømme bryst eller kvalme før mensen skal komme. har kun hatt ordentlig ømme bryst en gang og da hadde jeg det når jeg var 5 uker på vei. men mistet den gangen.

Skrevet

nei har nåkk ikke kjent noe mer enda :/ håper det er et godt tegn denne gangen :) jeg var så trøtt at jeg la meg kl 12 i går, bruker til vanlig å legge meg 2-3 tiden i helger. håper vi begge er gravide :) ! har kjent bittelitt i dag antydning til ømme bryst, men får se om det er mer om et par dager :)

Skrevet

skjønner .. kan jo hende du er gravid denne gangen :)

Skrevet

du må si om den ble positiv eller ikke :) tror ikke jeg skal teste før ikm , skal holde meg :P bruker du å teste mange dager før ikm?

Skrevet

I dag har jeg hatt masse smerter i korsryggen. Men har ingen andre tegn. Korsrygg smert er det noen tegn ? Da tenker jeg SA

Skrevet

Vet ikke om det var meg du siktet til "snuppi og venta lillegull", men hvis det var det, så håper jeg virkelig du har rett!! :)

Skrevet

da ligger vi ganske likt men har ikke hatt øm korsrygg denne måneden , noe jeg har hatt alle andre måneder. så er spent! :) jeg er også en del trøtt, la meg kl 12 i går imot 2-3 som jeg pleier til vanlig i helgene.

Skrevet

jeg får vond korsrygg rett før jeg får mensen :) men det kan vist være et tegn på graviditet også

Skrevet

jeg tenker at når testen viser en tynn strek så er du gravid. jeg har aldri fått så mye som et + engang og testen viser jo bare positiv vist den finner spor av hcg i urinen. så et ganske sikkert tegn spør du meg :) lykke til! måtte du være gravid ;)

Skrevet

Hei:-) Går også og kjenner på symptomer.... Helt utrolig hva en kan føle at en har... Er ny her inne og blir litt forvirret av alle disse forkortelsene som brukes.. Noen som kunne være så snille å forklare litt for meg????

Skrevet

ja det er ganske utrolig hva man kan kjenne vist man bare går å tenker nåkk på det. kroppen er flink å lure :) hvilke forkortelser vil du vite om?

Skrevet

her om dagen var jeg borti så mange, men husker ikke alle, men dpo og ikm ihvertfall... Har en formening om de, men greit å dobbeltsjekke:-) På forhånd takk:-)

Skrevet

Bare ca 7 dpo her, men går og kjenner etter og analyserer til de grader! Jo mer jeg tenker at nå må jeg slappe av og bare ta det som det kommer, jo mer tenker jeg på om jeg er gravid eller ikke! Håpløst! =)

Denne måneden har vært litt annerledes enn de andre, så det tolket jeg positivt. Men nå er jeg litt mer pessimistisk igjen. Jeg fikk ømme brystvorter rundt el, det pleier jeg å ha i et par dager. Men denne gangen har det ikke gått over - før nå. Ca 8 - 9 dager har jeg hatt det, men over i dag... I tillegg har jeg hatt mensmurringer helt siden el, de pleier heller ikke komme før tidligst uken før ikm. Tok faktisk en test i dag bare fordi jeg gikk å tenkte på så mye på det (bedre å få det gjort!), men den var seff neg. Er jo uansett for tidlig å ta, men.. Tanta kommer nok som den pleier...

Skrevet

dpo er day past evalution, altså dager etter eggløsning. EL=eggløsning, IKM=dagen du forventer mensen

Skrevet

det er jo ikke sikkert at tanta kommer.

denne måneden har vært annerledes for meg og, så jeg håper på positiv test om 5 dager :)

Skrevet

bare hyggelig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...