Gjest Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Lillegull på 9 mnd trenger seg en vårjakke da han liker å sitte i vogna:) Noen som har fine jakker til tips?
2010 Mammaen Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Det eneste tipset jeg har er å finne en jakke som ikke har knapper/glidelås på midten foran. Disse glir ofte opp og irriterer rundt munn og nese og legger seg som en klump på babyer som sitter i vogn/bilsete (min erfaring i alle fall). Jeg kommer derfor til å kjøpe en jakke med glidelås på siden (H&M er veldig gode på dette) eller en som man kan dra over hoder som en genser. Men når vi først er i gang.. Jeg trenger en tynn vårdress til en på snart 9 mnd (trenger ikke å bruke den enda), noen som har tips om det?
sillyfilly og Olivia Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 VI har brukt Softshell jakken som du kan få kjøpt(tror jeg) på Cubus. De har ihvertfall hatt et par størrelser av den i vinter. Veldig grei jakke. Vindtett.
Gjest Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Jeg er også på utkikk etter vårdress:) Kjekt å ha i bæremeis o.l. tenkte jeg:) Takk for tips ang glidelås!
sillyfilly og Olivia Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 http://nameit.bestsellershop.com/NO/yttertoy/newborn-max-fleece-wholesuit/262944/262945 Noe sånt er jo deilig. Enkel og tynn men likevel varm nok.
Gjest Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Æsj fikk ikke åpnet linken din sillyfilly og Olivia:( Har vært på Cubus og sett, synes de så veldig greie ut de softshelljakkene ja. De var ikke stive? Om du skjønner hva jeg mener?
sillyfilly og Olivia Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 Nei de er mykere enn "vanlig" softshell jakker til voksen. Om noe så er de litt trange i halsen så det funker ikke til "tykke" babyer. Jenta mi er ganske smal og lang i kroppen så hun kan bruke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå