Gjest Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 hei. må bare lette litt frustrasjon.. Trodde jeg hadde IKM i dag.. men ser jeg har tatt feil!!! ..det er ikke før i morgen eller tirsdag.. tester hver dag, negativt... :-( Fredag kveld blødde jeg litt... kunne se litt på papiret når jeg var på do.. kan se spor av det en å annen gang nå også..men det er ikke så mye at det kommer i truseinnlegget.. festeblødning tenker jeg, men vet ikke... åååå, jeg vil ha en posetiv test nå...
vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 krysser fingrene for at du er gravid !
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Krysser fingrene!! Har faktisk vært inne og sjekket om du hadde skrevet noe i dag.... Satser på festeblødning på fredag )
Gjest Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 takk. så snille dere er.. :-) skal nok ta en test i morgen å...
Gjest Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 heia :-) har gått å vente i heile dag med å få gå inn å se på siden, var så spent på å se om det hadde skjedd noe siden i går ) det er jo KLART at det var en festeblødning du hadde fredag!! å i morgen kommer testen til å lyse positivt mot deg!!har såååå troen på det ;-)) krysser fingrer og tær xxxx :-) STOR KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå