Gå til innhold

Spontant abort?

Anbefalte innlegg

Hei, har noen spørsmål.

Fekk en positiv graviditetstest på Lørdag (altso i går). Dagen før var eg og trente på treningssenter. Fekk inderligvondt i magen so avslutta då treningsøkta, mye verre smerter enn mensensmerter. Men smertene stoppa etter bare en halvtimes tid pluss, minus. Spotta minimalt etter det, sovidt det var noe på papiret når jeg var på toalettet. Tok graviditetstesten på Lørdan som var positiv. Ut på dagen Lørdag begynte eg å blø mer men ikkje mye. Men rødt friskt blod (som ikke er et godt tegn). Har blødd mer, men mest slim og rødt blod. Har hatt lite smerter etter dei sterke smertene etter treningsøkta. Men trur det er ein spontant abort? Får ta en graviditetstest etter endt blødning berre for å se at streken ikkje har blitt sterkere.

Skulle hatt mensen rundt denne tiden for dei som lurer. Hadde vert 5 veker på vei i dag.

Lurer også på hva prosedyren rundt dette er? Når det er rundt menstruasjon ein mister kommer alt ut av seg selv då? Eller er det noen som har vert til utskrapning så tidlig? Får vel ta kontakt med legen, har ikke fått påvist noen graviditet. Men fekk den positive testen på Lørdagen som sagt.

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142902975-spontant-abort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde nok snakket med lege ja... Tror man kan teste positivt enn stund etter at man mister også... men som jeg har lest her inne så er det jo mange som har festeblødninger,og blødninger uten noen grunn... og jeg hadde også blødninger og da var det morkaka som lå helt nede, derfor blødningene... smertene kan jo vær at kroppen bare sier fra at du trente for hardt i din tilstand.... jeg vet ikke.. jeg har aldri hatt vondt, men tror det er forskjellig fra jente til jente.. Men hadde nok lurt på å fått en UL bare for å sjekke...

Lykke til....

hei.

det er godt mulig det er en spontanabort, jeg hadde det omtrent rett etter positiv test for et par år siden... da var det kun blod og ingen smerter og alt gikk over av seg selv...

ville tatt en tur til legen og sjekket hcg nivået et par ganger for å se om det minker...kan ikke stole på graviditetstesten for den kan vise positivt en stund etter en sa siden hcg nivået kan påvirke den.

håper det ordner seg for deg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...