Gå til innhold

KAn dere være så snill å se hit litt, ang innredning av kontor i stue!!

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe hus, og det vi har i kikkerten nå er lite, så derfor må vi finne en lur løsing iflt kontorplass.

Jeg har sett på denne løsningen: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20136597

Vi kan jo evnt kjøpe den som er bjørkefarget og male den... Er det noen som har dette skapet selv? Hvordan ville det vært å hatt 2 LCD skjermer stående på skrå i skjermområdet? KAn det være plass til det trur dere?

Det er ikke lett å innrede et liiite hus, men det er drømmehuset mitt ^^ Perfekt på alle måter, bare litt lite :P

Takker på forhånd for svar :)

Fortsetter under...

tuusen takk for svar ^^ Jeg er helt på tuppa etter å finne pene løsninger på slikt som kontor osv, for huset er jo knøtt :P Vil at det skal se pent og ryddig ut, og det gjør det IKKE når det står en kontorpult midt på stua :P

HI

Vi har faktisk akkurat denne (men i svart), og det fungerer helt utmerket dersom vi bare bruker en stol fra spisebordet og ikke har kontorstolen stående. Akkurat nå er det bare ungene som bruker pc'en i stuen, vi voksne har bærbare og en annen stasjonær på kontor nede. Men skapet er genialt, bare å lukke det etter bruk og man ser ikke spor av "kontor" :-) Vi har en ganske stor flatskjerm inni der, så to normalt store burde være mulig å få plass til dersom de står litt på skrå. Det er jo egen hylle under til tastaturet, så det tar jo ikke plass. Lykke til med huskjøp! :-)

takk Alva :D Ja jeg gremmes over kontormøbler i stua, helst ville jeg at gubben skaffet seg en laptop sånn at vi ikke hadde trengt noe så stort i det hele tatt, men han er så kresen at vi ikke har råd til å handle inn bærbar til ham :P Nerd 4 life ^^ Men det er en liten pris å betale for en snill mann da, han skal få lov til å ha sine særheter ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...