Gå til innhold

Er det bare jeg som ikke feirer morsdag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg elsker å feire ting, uansett om det er tulle-ting eller ikke, og nyter små avbrekk i hverdagen når det er feiring på gang. Forventer ikke gaver og vi har tradisjon med frokost på senga for hele familien og kake på ettermiddagen. Og så vanker det fine kort som ungene har lagd. Utrolig koselig:-)

Nei her feirer vi det ikke. Hvis gutten min har lyst til å sette pris på meg med en søt tegning eller noe annet når han blir større så er det koselig. Men foreløpig er han så liten at han ikke skjønner noe av det og da synes jeg det blir tull om mannen min skal måtte sette igang en masse styr fordi det er morsdag.

Her er disse to tulledagene helt vanlige dager, i likhet med valentinsdagen og halloween!

Det må være viktigere å vise hverandre i HVERDAGEN at man setter pris på hverandre! Mye bedre å få en bukett, frokost på senga, eller en barnetegning på en helt vanlig dag, enn at mann og unger skal føle seg tvunget til å styre og ordne den dagen alle forventer det!

Jeg har i likhet med mange andre en knallbra mamma, men det vil jeg heller vise henne at jeg synes en annen dag!

Alle disse tulledagene er det mest handelsstanden som har glede av, og de gnir seg nok i hendene etter siste dagers shopping...

Annonse

Kan jo ikke spise kake hver søndag, det blir litt i overkant... Så jeg synes det er superkoselig å både kunne få og gi litt oppmerksomhet på en ellers så kjedelig dag i november og i februar.

La da ungene få kose seg denne dagen, det er jo de som setter mest pris på dette uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...