Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Har en gutt på to år som er en stor-bæsjer.. bæsjer 4-6 ganger daglig. Er dette innenfor normalen, eller tror dere dette er noe som bør sjekkes opp?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Vet ikke, men vår bæsjer også ofte 4 ganger om dagen... hvis han vokser og legger på seg bra ville jeg ikke bekymret meg for det, men muligens teste ham for allergier når han er over 3.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 2-4 ganger om dagen er vanlig for 2,5 åringen min
Kliko Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Vet ikke hva som er vanlig egentlig, men min bæsjer stort sett 1 gang om dagen, men noen ganger 2 ganger. Men 5-6 ganger?Har han diare da eller??
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Dersom det er over 3 ganger dagen over lengre tid (uker) så bør det sjekkes opp.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #7 Skrevet 18. februar 2011 Det er "normal" konsistens, ikke diaré. Han spiser mye, men er gjennomsnittelig på høyde og vekt.. dvs tung, men lang, så han følger sin egen kurve fint.. Har også vært innom diaré, men trodde kanskje magesmerter eller lignende hørte med til det, og det har jeg ikke noe inntrykk av at han er plaget med..
lille sprelle Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 som regel max en gang daglig hos oss. aner ikke hva som er normalen, men det høres jo litt ofte ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå