EgG Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Noen med erfaring? Snuppa er i god form ellers. Fylte 1år nå for noen dager siden. Men i det siste ukene har avføringen vært en del løsere enn vanlig og det er mins en bleie om dag hvor det er en del slim og ikke mye annet... Hva kan dette skyldes?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Akkurat det tror jeg at jeg hadde tatt en telefon til legen om jeg. Det høres jo litt rart ut med en bæsjebleie med nesten bare slim. Kan tarmen være irritert da tror du?
EgG Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2011 Jeg vet ikke. Den bleien det er mest slim i ser ut som om hun har slept luft også har det kommet noe i tillegg, så det er ikke så mye innhold i bleien, men det er jo det der med slimet da. Jeg tror hun holder på med massiv tannutvikling, så jeg har vært inne på tanken om en sammenheng der, men jeg vet ikke. Hadde diare for 3uker siden, men den er ok nå. kun det at avføringen ikke er så fast som den pleier og da dette slimet. Bør kanskje ta en telefon til legen da....
EgG Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2011 Ingen med noe erfaring på dette området?
_Løvemamma_ Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Vi skal til legen i morgen å ta blodprøver og tester for allergi mot bla gluten, hvete og melk, pga bla slimete avføring. Det trenger selvfølgelig ikke være det som er problemet for jenta di, men jeg ville nok ringt legen, for sikkerhets skyld.
EgG Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2011 Det er blitt gjort. De mente det skyldes økt mengde klumper i maten samt tenner da slimet ikke er i hver bleie og heller ikke hver dag.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Datteren min på 17 mnd har endel slim i avføringen i perioder. Vi har aldri tatt noen tester på henne, men lagt merke til at det ofte er i forbindelse med enten tenner eller forkjølelse. Spurte en barnepleier om dette en gang, og da sa hun at det var ganske normalt.
_Løvemamma_ Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 Det er ikke bare pga slim at datteren min skal testes altså, det er bare et punkt på en hel liste av grunner. Så godt at det ikke ser til å være noe verre enn klumpete mat og tenner, da
EgG Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2011 Ja, jeg håper det er så enkelt, men vi følger med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå