Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring?

Trenger en til å legge i vognen når hun sover utenfor inngangsdøren i første etg mens jeg selv er i 2. etg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hvilken som er å anbefale, men kan i hvert fall si at du ikke bør kjøpe den billigste på clas ohlson.. men det sier seg kanskje selv (men vi tenkte at de i hvert fall var verdt et forsøk.. men den holdt i max 2 uker.. tålte nok ikke kulda)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

En venninne har en grå firkantet en, husker ikke navnet, men den skal visstnok være veldig bra. Og den viser temperaturen der den andre delen ligger, altså f.eks. i vogna som står ute. Vet ikke om det er vanlig, men jeg synes det var genialt!

Skrevet

me fikk babycall til jul av typen Neo Nate. Er superfornøyd med den, god rekkevidde, tempertaur, vibrering og den er liten og hendig. Den er helt ny i produksjon, men er av de minste på markedet så den er enkel å ha med seg i tillegg er det snor på den så du kan ha den rundt halsen eller liknende!

Gjest Mentha og ♥Keiseren♥
Skrevet

Vi har NeoNate, kjøpt på Barnas Hus :) Er veldig glad i den! Lillegutt ligger ute og sover og jeg flyr over hele huset, eller en runde rundt gården med hunden. Har aldri mistet dekning, og den slår ut hver gang lillegutt kommer med et klynk.

Og så er jeg veldig fornøyd med at den viser temp der vognen står, da føler jeg meg trygg på at han er varm nok eller ikke for varm :) NeoNate er også en av de babycallene med lavest stråling. Den har en snor så den kan henges rundt halsen til mamma og på håndtaket til barnevognen. Vi er superfornøyde :)

Skrevet

Der har du noe også, stråling, alt man må tenke på. Hva koster de som dere anbefaler?

Kan muligens kjøpe en brukt Philips til 200,- noen som vet om den er bra?

Gjest Mentha og ♥Keiseren♥
Skrevet

NeoNate er litt dyr, jeg kjøpte den til 1200 kr. Men har ikke angret et sekund :) Vil heller ha en som er litt dyr og pålitelig! Den skal tross alt passe på det kjæreste jeg har...:)

Kjenner ikke til Philips sin, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...