Gå til innhold

symptomjakten fortsetter ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå 7 eller 8 dpo og syns mye har begynt å lukte rart/ekstremt stykt og jeg har vært litt kvalm i går og idag. Ellers begynner jeg å bli en del trøtt og antydning til litt ømme bryst og det strekker i livmoren. hvilke symptomer har dere og hvor mange dpo er dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er utrolig tørst, som jeg var i første svangerskap og har har litt ømme pupper og er trøtt. I tillegg har jeg vært litt stiv nederst i magen. Tenkte å teste på mandag eller tirsdag.

Skrevet

håper at jeg kan følge med i neste uke :D hadde vært så ARTIG ! :D

hvor langt er du på vei nå?

Skrevet

så spennende:) ! jeg har ikke ikm før 18 februar så tror det er for tidlig å teste enda for min del :) men ikke lenge igjen til jeg kan ta en test ! Dette er den første måneden jeg ikke kjenner noen serlig symptomer og jeg fikk mensen tilbake for fullt i januar etter å ha gått 4 mnd uten så er veldig spent om spira faktisk sitter denne mnd :) har på følelsen at den gjør det :) du må si ifra hva testen sier på mandag :D

Skrevet

ett sted mellom uke 4 og 5 :P tiden går aalt for sent! hehe

Testa jo positivt så tidlig..Har testa hver dag nå siden torsdag og de blir sterkere og sterkere gitt :) Så begynner nesten å tro på det nå :) Krysser fingre for deg!!

Skrevet

gud kor artig :D håper jeg også får positiv den 18 februar :P har aldri fått en positiv test i hele mitt liv :) så blir spennende! det er ingen tvil, du er jo gravid ;) hvilke symptomer har du? og hvor lenge prøvde du før det klaffet?

Skrevet

Skrev jo før testen at jeg hadde en del symptomer denne perioden, merka det liksom bare :) Puppene har vært ømme siden EL, pleier og gi seg litt ellers. Høyre pupp har faktisk blitt større og er helt hard:P hehe..Masse stikkinger og aktivitet nederst i magen, kviser rundt munnen :P

Aldri fått positiv før jeg heller så måtte teste en til med en gang :P var faktisk positiv den og :P

Slutta på pilla i september og kjørte litt safe med kondom først, passa ikke med skole før sommerferien :) Så blir vel 4 pp :)

Skrevet

så spennende ! dette er min 4 pp også :) kjenner jeg er veldig spent! siden mensen plutselig bare kom i forige måned , håper kroppen er i rute nå. jeg kjenner litt strekking i livmoren idag , men elers ingenting :) håper det er et godt tegn !

Skrevet

Det var det for meg ihvertfall :D Masse lykke til!

Skrevet

jeg har fått masse kviser rundt nesa denne mnd :P hadde mye på haka da jeg ikke hadde mensen , men nå er det lite der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...