vår første 19 mnd prøving Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 er nå 7 eller 8 dpo og syns mye har begynt å lukte rart/ekstremt stykt og jeg har vært litt kvalm i går og idag. Ellers begynner jeg å bli en del trøtt og antydning til litt ømme bryst og det strekker i livmoren. hvilke symptomer har dere og hvor mange dpo er dere?
klar for 3? Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Jeg er utrolig tørst, som jeg var i første svangerskap og har har litt ømme pupper og er trøtt. I tillegg har jeg vært litt stiv nederst i magen. Tenkte å teste på mandag eller tirsdag.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2011 håper at jeg kan følge med i neste uke hadde vært så ARTIG ! hvor langt er du på vei nå?
vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2011 så spennende:) ! jeg har ikke ikm før 18 februar så tror det er for tidlig å teste enda for min del men ikke lenge igjen til jeg kan ta en test ! Dette er den første måneden jeg ikke kjenner noen serlig symptomer og jeg fikk mensen tilbake for fullt i januar etter å ha gått 4 mnd uten så er veldig spent om spira faktisk sitter denne mnd har på følelsen at den gjør det du må si ifra hva testen sier på mandag
Kath+3 Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 ett sted mellom uke 4 og 5 tiden går aalt for sent! hehe Testa jo positivt så tidlig..Har testa hver dag nå siden torsdag og de blir sterkere og sterkere gitt Så begynner nesten å tro på det nå Krysser fingre for deg!!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2011 gud kor artig håper jeg også får positiv den 18 februar har aldri fått en positiv test i hele mitt liv så blir spennende! det er ingen tvil, du er jo gravid hvilke symptomer har du? og hvor lenge prøvde du før det klaffet?
Kath+3 Skrevet 13. februar 2011 #8 Skrevet 13. februar 2011 Skrev jo før testen at jeg hadde en del symptomer denne perioden, merka det liksom bare Puppene har vært ømme siden EL, pleier og gi seg litt ellers. Høyre pupp har faktisk blitt større og er helt hard:P hehe..Masse stikkinger og aktivitet nederst i magen, kviser rundt munnen Aldri fått positiv før jeg heller så måtte teste en til med en gang var faktisk positiv den og Slutta på pilla i september og kjørte litt safe med kondom først, passa ikke med skole før sommerferien Så blir vel 4 pp
vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2011 så spennende ! dette er min 4 pp også kjenner jeg er veldig spent! siden mensen plutselig bare kom i forige måned , håper kroppen er i rute nå. jeg kjenner litt strekking i livmoren idag , men elers ingenting håper det er et godt tegn !
Kath+3 Skrevet 13. februar 2011 #10 Skrevet 13. februar 2011 Det var det for meg ihvertfall Masse lykke til!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 13. februar 2011 jeg har fått masse kviser rundt nesa denne mnd hadde mye på haka da jeg ikke hadde mensen , men nå er det lite der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå