Gå til innhold

Maserier ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er maserier ? er det regelmessige kynnere? har hatt kynnere hver 4-5-6 minutt nå i en halvtime..kun kynnere,ikke vondt noen steder eller kjenner noe i korsrygg evt slik som jeg ser for meg rier er...er førstegangs,har termin om ei uke..sitter helt iro og slapper av..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maserier er rier som IKKE gjør noe annet enn vondt. Påvirker i liten eller ingen grad fødselsforløpet.

Skrevet

Okei så da er ikkje regelmessige kynnere maserier da... men er regelmessige kynnere noe med modning kanskje? evt noe som tilsier noe ang fødsel ?eller er det bare kroppen som øver i høygir kanskje..Tenker høyt nå jeg..

Skrevet

JEG hadde ihvertfall masrier som både var regelmessige OG som gjorde vondt.. Kjente hele magen bli hard og vond (som menssmerte i hele magen) og hadde også utstråling i rygg og nedpress ned i bena... Varte i mange timer, men trodde aldri jeg var i fødsel - og det var jeg jo ikke for det ga seg jo tilslutt. Når jeg endelig fikk rier skjønte jeg det ikke for de kjentes heelt annerledes ut enn masriene...

Mine masrier hadde ihvertfall null effekt på modningen (ble sjekket pga mannen var på ferie i utlandet akkurat mens det sto på)..

Kynnerne synes jeg jeg kjennes mer ut som en hard ball som strammer i magen, har ikke opplevd regelmessige kynnere slik Hi beskriver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...