Gå til innhold

Var på jobbintervju i forrige uke, hørte ikke noe så trodde jeg ikke fikk den, men så var det ett

Anbefalte innlegg

ubesvart anrop fra dem fredagen ( var på jobb, så rakk den ikke ..

vet at de ikke hadde ringt hvis jeg ikke fikk jobben obverhode, så nå håper jeg de ringer igjen.. synes dere jeg ska ringe?

tenker som så at vil de ha meg ringer de igjen.

Fortsetter under...

Ja, men mener at hvis de virkelig vil ha meg så ringer DE.

Har en jobb og vet jeg kan den, er ydmyk i forhold til at jeg kan lære mye mer og aldri er utlært men har bra papirer og det må de jo se, vi at min neste arbeidsplass skal vare maaaange år, derfor synes jeg det er best at de ringer og viser at de ønsker meg, noen som forstår meg? ¨¨

de andre jobbene har \jeg blitt headhuntet til..

Annonse

Gjest ronja røverdatter

Tja, hvis de virkelig er interessert i deg, så ringer de igjen... Kanskje, eller så tenker de som så at hvis du virkelig er interessert i jobben, så ringer du tilbake når du ser at de har ringt.

Jeg er jobbsøker for tiden og ringer selvfølgelig tilbake dersom jeg ser at noen har ringt med fra arbeidsplasser jeg har søkt hos eller vært og snakket med.

Ringer alltid opp ubesvarte anrop uansett hvem det måtte være. For meg er det vanlig høflighet.

Som arbeidsgiver hadde jeg ringt opp igjen, om noen ikke svarte.

Du må da ringe tilbake! Det er da vanlig høflighet å ringe tilbake når du ikke har besvart telefonen fra dem. For meg hadde det som sjef vært god nok grunn til å få "second thoughts" om du ikke gadd å ringe tilbake!

Jeg ringer så og si alltid tilbake på ubesvarte anrop, er normal høflighet å ringe tilbake når noen har prøvd å få tak i deg. Og å vise litt interesse for en potensiell ny jobb har heller aldri skadet! Gjør som hun andre sier, ring litt ut på mandag slik at de har sjansen til å ringe deg først...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...