Gå til innhold

Morsdag i morgen :) Oooog hvordan feires dagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min "superromantiske" ektemann har kjøpt en kvast med Tulipaner på tilbud ser jeg, og jeg har forlangt å sove lenge og krever frokost på senga.

Jeg har selv sørget for min egen morsdagsgave på B-young, samt kake er uaktuelt da jeg er på slankeren.

Herreguuud så kjedelig.....

Men altså - han kunne jo kjøpt en fin oppsats på blomsterbutikken i stedet for Tulipaner fra Coop da... Jaja, ikke alle som får blomster heller sikkert...

Hva skal dere gjøres stas på i morgen da?

Jeg kjenner jeg egentlig bare gleder meg til å sove lenge :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Aprilbaby <3
Skrevet

Hehe, du skal være glad du får noe i det hele tatt ja, hihi.

Jeg får ingen blomst av mannen!

Tviler jeg får noe som helt, han er ikke akkurat av den mest romatiske i gata, haha!

Her blir dagen som alle andre dager, tidlig opp osv..

Jeg spiser heller ikke kaker, søren å, hehe. Så blir ingen kos med det heller... jaja, blir nok en fin dag uansett!

Gratulerer med dagen alle mammaer! Håper dagen blir topp!

Og Bitthen, sov godt og lenge imorgen, heldig :D hehe :)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Første morsdagen ever, og vi skal dra hjemmefra kl 09.00 og kjøre bil i 2,5 time fordi vi mååå i 20 årslag til kusina til sambo som jeg ikke kjenner! Jaja, får i allefall kake, men her har ikke typen engang tatt seg bryet med å kjøpe en "kvast" på tilbud!

Det ER synd på meg :( hehe

Skrevet

Hahaha, godt det ikke bare er min samboer som ikke har kjøpt blomster eller dyre smykker:P

Men, jeg har en kjærlig og god samboer på alle mulige måter, som også er en fantastisk pappa til våre to små gutter, så jeg er storfornøyd med det!

Vi får besøk av en god veninne av meg, som vi passer sønnen til inatt, så vi skal spise lunsj sammen og kose oss:) Så får jeg nok en kreativ og flott spiderman tegning av eldstemann på 3år, hehehe:)

Skrevet

i morgen står jeg aleine opp med mine 2 barn, vi håper på fint vær slik at vi kan gå en tur og så blir det rydding...

pappaen er nemlig på jobb i nordsjøen, og har gått glipp av både 3 års forlovelsesdag, morsdag OG valentine....

han slapp billig unna gitt ;) PLUSS at denne turen ut var en uke overtid så han tjente faktisk MYE på det! hehehehe...

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Den skal feires med middag hos svigermor... Hun forter seg å invitere oss på middag hvert eneste år, før vi i det hele tatt har fått med oss at det faktisk er morsdag... Så neste år skal jeg være litt tidligere ute og ringe min egen mor først!! (Sier jeg hvert år...)

Ellers blir det ikke en dritt fra mannen min. Han er en sånn anti-mors/fars/valentinesdag person. Han er så oppgitt fordi det er reklameindustrien som har opprettet disse dagene for å tjene litt ekstra.. Men likevel så ble han veldig glad over å få en gave selv på sin første farsdag.. Mannfolk..

Han skal for øvrig til Danmark for å holde kurs med jobben imorgen også, så da skal jeg og sønnen min feire valentinesdag alene! Tror nok vi kjøper en kake og drar hjem til min mor i morgen, jeg. ;-)

Jeg hadde blitt glad for en vissen bukket fra Coop jeg. Hadde jeg klaget på den, så hadde jeg aldri fått en eneste blomst igjen, tror jeg! :-)

Skrevet

Er startet morsdagen med dårlig nattesøvn. Fortsetter videre med at samboer er syk. Deretter blir det morsdagsmiddag til svigermor sammen med alle søsken til samboer og deres barn.

Her får jeg heller ikke blomster og fine gaver, selv om det er morsdag i dag og jeg og samboer har vært forlovet i 2 år i morgen...

Hadde blitt glad for coop-blomster jeg, da hadde jeg iallefall hatt blomster på bordet disse to dagene som er litt spesielle..

Skrevet

Foreløpig har ikke samboer kommet hjem (han var på fest i går/natt/morrest).

Natta besto av ei lita ei som sov urolig og våknet mer snørrete enn hun noen gang har vært. Så det er vel egentlig det jeg har fått, en snørrete unge. Haha!

Sånn er det vel å være mamma. Men, kan vel si at far ikke fikk så mye på farsdagen heller, da jeg og lillesnupp var bortreist da.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Mannen kommer hjem i ettermiddag, har vært borte i to uker! Så jeg vet ikke helt, men regner med vi kommer til å kose oss litt ekstra. Men det ville vi jo gjort uansett om det var morsdag eller ikke, siden han har vært borte så lenge. Ellers vekket lillegull meg littegrann tidligere enn vi hadde "avtalt", men det gjør ingenting når han er så glitrende god! Så jeg sitter nå her og koser meg med kaffe før jeg skal hive meg rundt og vaske klær, støvsuge og tørke støv i stua. Jeii! ;-)

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Fikk sove lenge, en god frokost og straks tar mannen med seg barna og besøker sin mor. Så da får jeg litt barnefri! Deilig å feire morsdagen med litt barnefri og søvn ;-)

Skrevet

Skal feires med middag og kake hos mamma. Jeg har med kake og gave og pappa fikser nok middagen. Selv fikk jeg en super gave (det jeg trengte og ønsket) på sengen av samboer og gutten vår (Bjørn Borg nattbukse og deilige myke tøfler).

Ha en strålende morsdag alle mødre (med og uten blomster og gaver)! Babyen vår og det å bli mor er også en stor gave i seg selv :-)

Skrevet

Lille smurfen her våknet kl åtte og ville ha mat, så jeg tok han oppi senga til oss og der sovnet vi igjen begge to. Merket så vidt at mannen stod opp i ti tiden og kl elleve kom å han vekte meg med blomster, ett kjempekoselig kort og verdens størst kokosbolle :D

Skrevet

Så koselig da :)) Selv fikk jeg frokost på senga og en kvast :) Synes det er koselig å bli husket på. Kake hadde det blitt om jeg ikke var på slankeren. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...