FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Noen som ser noe på meg og graviditeten? Er bare nyskjerrig på om noe dukker opp på meg.. har en merkelig følelse.. vet ikke om det er bra eller dårlig følelse.. jeg vil gjerne ha svar, uansett om det er bra eller dårlig. Prøvd å lese på meg selv, men følelsene klogger for mye :/ Meg : 30.01.85 Han : 22.06.84 Menstrasjons termin : 21.10.11 Også om dere får noe opp på huskjøp? Kan gi personli lesing tilbake på post, hvis noen gidder ta en skikkelig lesing på meg ang disse tingene. Gjerne sende svar på post
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2011 Dytt igjen.. Kom igjen.. noen kan vel svare meg?
Tante_Esel Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 hm... kjenner jeg trenger tid paa deg... send meg dine spm paa pm, saa skal jeg see naar jeg faar god tid og ro... det er noe spesielt med din energi, saa maa bruke litt tid.. og ja takk til en skikkelig lesning tilbake
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2011 Finner ikke ut av hvordan jeg sender pm.. kanskje du kan sende meg din info, så svarer jeg på den :/ føler meg litt blond nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå