Junifrue Skrevet 12. februar 2011 #1 Skrevet 12. februar 2011 Har ei jente på 3 uker som i det siste har begynt å ligge leeenge ved puppen. Hun spiser og blir så liggende og sutte. Hun vil også ha pupp oftere, av og til for å sovne nesten umiddelbart, av og til for å spise og så sutte. Hun er veldig søkende og virker egentlig sulten samt at hun da ikke vil ha smokken, blir bare liggende og gape og skrike. Spesielt om natta skulle hun nok helst ha hunget fast i puppen hele tiden... Jeg har fått nedsatt melkeproduksjon i ene puppen, så kan det være at hun faktisk er sulten og ikke får nok, at det er derfor hun bare vil ligge ved puppen? Hun er fornøyd når hun får komme til puppen selv om hun ikke drikker (fordi det er tomt?) og sovner ofte der.... Noen som har noen innspill?
littlefairy Skrevet 12. februar 2011 #2 Skrevet 12. februar 2011 kan nok hende du har fått en liten kosejente :) min lillegutt virker også veldig sulten når han egentlig er ute etter kosen og nærheten, men la henne suge så mye hun vil på puppen for å få opp produksjonen din (og i tilfelle hun faktisk er sulten:) men hvis hun bare sovner igjen kan du jo prøve å løfte henne opp å la henne ligge på brystet istedet en stund? kos å høre mammas hjerteslag og sove litt på den varme kroppen
Junifrue Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2011 Ligge på brystet er det faktisk ikke alltid hun liker merkelig nok... Men jeg kan ikke la henne suge så mye hun vil, for jeg blir jo sår når hun ligger sånn og sutter leeenge og ofte...
Gjest Aprilbaby <3 Skrevet 12. februar 2011 #4 Skrevet 12. februar 2011 Prøv å lure inn smokken (hvis du er for det) mens hun ligger inntil puppen din. Det gjorde susen her
Junifrue Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2011 Det hjelper akkurat der og da,men hun blir fort urolig igjen... Puppen er visst det eneste som er godt nok...
Junifrue Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2011 Er det noen som har noen flere innspill? I natt ble det ikke mye søvn gitt, ingenting var godt nok, kun puppen!! Så det ble masse hyl og skrik og byssing innimellom for at jeg skulle få lufte meg litt og ikke bli så altfor sår... Har prøvd å gi henne litt ekstra på flaske i tilfelle hu ikke får i seg nok mat, men det ble det bare ramaskrik av. Hun sover så godt om dagen også, sovner fra puppen og sover hos meg eller i vugga til hun er sulten igjen... Hun tar forresten smokken fint innimellom så jeg har tatt det som et tegn på at vi ikke trenger å prøve andre smokker, men kan det være at hun ikke liker den så godt, at vi skulle prøvd en annen type?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå